Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

sobota, 27 kwietnia 2013

SHINee - Excuse me miss 2013


SHINee - Przepraszam, panienko
panienka, czyli niezamężna kobieta
 
Przeprasam panienko, wariuję, moja cała głowa jest wypełniona
Twoim wspaniałym uśmiechem, który oślepia moje oczy, anioł, którego nawet przed sobą nie widzę
Och tracę sens tego, kim jestem, tak nie może być
Słodka czekolada, moja kobieta, wszysto postawię i tylko raz się zastanowiam
 
Czy nie znasz mojego cierpiącego serca, czy jesteś tylko tym, co ludzie nazywają bojaźliwością?
Dlaczego ciągle się uśmiechasz, wstrząsasz mną, jestem zdezorientowany
Czasami boję się, że ktoś inny niż ja
Pierwszy wyzna ci swoje uczucia, przyjdź i chwyć okazję

#Przepraszam panienko, pocałunek z tobą jest jak lód waniliowy, pokój, o którym marzyliśmy
Czy pójdziemy razem, czy będziesz ze mną?
Twoje policzki zaczerwnienione z zawstydznia odurzają mnie
Twoje gładkie włosy przenika twój aromat
 
Twoje oczy wyraźne jak marmur
Moje odbbicie w nich, och tak są zakochane
Nie mów nie, już wiesz, wiesz
Nie żartuję, więc co mam na myśli to nie
 
Nie wiem, dlaczego jestem taki zdenerwowany, nie mogę nawet właściwie skończyć zdania, jakbym był opętany
Tylko gapię się oszłomiony na moje stopy, to zawstydzające
Szepczesz mi do ucha swoimi słodkimi ustami
"Od początku czekałam na dzisiejszy dzień, chodź i mocno chwyć moją dłoń?
 
##Przepraszam panienko, powiedz mi tak, jestem twoim księciem, romantyczny taniec
Teraz ty i ja, będzemy na zawsze razem
Moje serce galopuje, przytłaczające szczęście przyprawia mnie o zawrót głowy
Jasno świecisz, taka słodka, słodka miłość, twój zapach jest głęboko w moim sercu
 
Dla mnie, który nie wierzyłem w przeznaczenie (jak kłamstwo, jak filmy)
Minięcie cię przez przypadek (przyszłaś głęboko do mojego serca)
Nie do wymazania, bez ciebie nie ma życia
Rytm bębnów mojego szkarłatnie zaplamionego serca znowu wypluwa miłość
 
#
 
Kiedy cię widzę, moje serce dziwnie się czuje
Przysuwam twoje usta do moich zaczerwienionych policzków
Po snach na jawie, rozmawiam sam ze sobą
Kiedy się w tobie zakochałem, nawet powietrze jest słodkie jak cukierek
W sekrecie ci to dam, przed twoim domem
Więc będziesz zaskoczona, prezent niespodzianka
Naszyjnik, żeby go zawiesić na twojej delikatnej szyi
Klucz to otworzy, czy otworzysz okno do swojego serca
 
##
 
To nie tak, że ścieżka do ciebie jest trudna
To nie tak, że nagle pragnę pewnego dnia być przy tobie
Z powodu tej niezgłębionej odległości pomiędzy nami
Jest tyle dróg do pokonania w naszym związku
Jeśli chcesz być razem, nie mogę powiedzieć
Niekończące się drogi, których nikt nie był w stanie samotnie przebyć
Chcę cię nazywać swoją ukochaną i trzymać się za ręce
I łączyć usta i upadać jak słowne randki
 
angielskie tłumaczenie Language By Music
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...