Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

sobota, 2 marca 2013

SHINee - Talk to you 2009


SHINee - Rozmawiając z tobą

S H I N podwójne E
Musisz iść na prawo prawo

Gdziekolwiek idę, wszystkie oczy są na mnie skupione
Mogę zatrzymać ludzi tylko dzięki swojemu urokowi, ruszaj
Pass! Moje nieopisane uczucia do tej dziewczyny, która skradła moje serce

Posłuchaj tego, co chcę teraz powiedzieć
Możesz nie być zainteresowana, skoro wielu facetów tak mówi
Nie zranię cię, otwórz swoje serce na minutę
Jeśli pozwolę ci odejść i stracę okazję, żeby coś powiedzieć
Czuję, że nie będę w stanie znowu cię zobaczyć, więc zebrałem odwagę

Pośpiech mojego drżącego serca
Wszystko w tej chwili jest cicho
Razem z muzyką
Pozwól mi do ciebie mówić

#Naprawdę chciałem, żebyś usłyszała moje serce, tylko to
Nie potrzebuję nic innego, dziecinko, chcę żebyś wiedziała
Urzekłaś całe moje serce
Podoba mi się sposób w jaki mówisz
Posłuchaj, dziecinko mojego bijącego serca

Chodź i zatańcz ze mną
Powierz swoje ciało muzyce, w porządku
Zachowujesz się jakby ci nie zależało, ale lubię to
To magiczne przyciąganie przemawia do mojego ciała
Drum&Bass uderza w twoje serce
I tak jak płynąca melodia, śpiewa nam piosenkę
I spada beat

Pośpiech mojego drżącego serca
Wszystko w tej chwili jest cicho
Razem z muzyką
Pozwól mi przejąć prowadzenie

#

Pozwól mi usłyszeć twoją słodką piosenkę
Zostałem uwięziony przez melodię
Wysłuchanie po raz pierwszy piosenki jest czymś nowym
Ale już się do tego przyzwyczaiłem
Jesteśmy sobie przeznaczeni

# x2

Czym jest kradzież dziewczęcego serca? Nie w tobie nic, co sprawi, że upadnę
Wiem, że chcesz ze mną być
Skończ z tymi złudzeniami! Na pierwszy rzut oka widzisz moją wyższość
Ale to twoja własna fantazja!
To ja jestem bohaterem z kluczem do twojego serca
Ale rzeczywistość jest inna
Nie lekceważ siły przekonującej charyzmy w moim sercu
Od tej chwili przestań zwracać uwagę

angielskie tłumaczenie kimchi hana+yuyu713



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...