Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

sobota, 2 marca 2013

SHINee - Juliette 2009


SHINee - Julia

Piosenka dla mojej Julii!

Światło księżyca jak gdyby się rozlewało, jest zdecydowanie ciemne
Razem z prawie eksplodującą pochodnią
Muszę się nauczyć lśnić tak jak ona
Jeśli będę za nią wodził wzrokiem, na pewno oślepnę

Proszę, daj mi szansę
Kiedy patrzysz na mnie tymi oczami
Chcę cię trzymać w ramionach
Ale dla mnie jesteś jak figlarny lis

#Julio, oddam ci duszę
Julio, proszę, przyjmij mnie
Julio, słodko, odrobinę słodziej
Wyszepczę moją serenadę

Słodkie uzależnienie, płonąca pokusa
Chociaż twoje usta są gorzką trucizna
Jestem Romeem, twoim rycerzem w lśniącej zbroi
Uwięziona w szklanym słoju, miłość jest czerwonym światłem

Już jesteś centrum całego świata, moje skupienie
Bawisz się mną cały dzień, nawet jeśli mnie odpychasz, przyciągasz mnie i upadam
Podążam za twoim zapachem, który znowu otacza moje ciało
Nie mogę przestać, więc zabierz całe moje serce i mój oddech

Proszę, otwórz swoje serce
Twoje gesty skierowane do mnie znowu mnie omijają
Wydaje się, że moje drżące serce lada chwila wybuchnie

#

Nawet bez żadnych słów, już wszystko wiem
Twoje oczy powiedziały, że bardzo mnie pragną
Nie mogę uwolnić się od tego zwyczaju gonienia za tobą
Roznosisz się jak zniewalająca trucizna
Yeah dziecinka Julia

# x2

Moja miłość jest żarliwa jak słońce, tylko ty, tylko ty
Nawet jeśli znowu się narodzę, tylko jedna osoba będzie jasno lśniła w moim sercu
Moje serce jasno lśni
Moje serce jasno lśni
SHI SHI SHI SHI SHINee

Da Da Da Da Da Da Da (X4) miłosna serenada
Da Da Da Da Da Da Da (X4) miłosna serenada

angielskie tłumaczenie JpopAsia

dance ver.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...