Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

sobota, 2 marca 2013

Jay Park - Appetizer 2013

Piosenka 19+
Jay Park udostępnił darmowe ściąganie tej piosenki w ramach promocji nadchodzącego albumu, jeśli Wam się spodobała - klik


Jay Park - Przystawka

Yeah
Dalej
Jay Park, Cha Cha AOM&1lli

Buduję to g*wno od podstaw
I mogę wspomnieć, że nie będzie 09.11*, nigdy mnie nie złamiesz synku
Ciężko pracuj, mocno się baw, trudne poprzeczki, pozostań ostry/czujny, zawsze na wylocie, chociaż nazywam się Jay "Park**"
Jestem na twoim radarze od Sydney do Bagkoku, Seattle do Seulu, wypluwając wiedzę Guru "Gang Starr"
Pomiędzy nami jest rosnąca przestrzeń, bo wypluwam spacje
Pływam w kobietach a nie potrzebuję ochrony/zabezpieczania
Zabiję człowieka mikrofonu, zobaczysz ofiary wypadku
Pieniądze, przystojny chłopak, dostaję niezłą wypłatę
Dostanę koronę za picie, więc możesz mówić do mnie wasza wysokość
Twoja dziewczyna uderza mnie a ty? Ty jesteś dla mnie tylko cieniasem
Myślisz, że nie mam tego w dupie?
Będę czuł się naprawdę twardy jak moi ziomkowie podcięte gardło
Chociaż to wszystko miłość, wyrzucę cię z tego statku miłości***
Więc jedynym pytaniem jest czy cię wy*ieprzę? nieee
Aczkolwiek nie jestem su*ą
Kiedy mnie nienawidzisz chłopcze, ja będę się bogacił stary
Wylej na mnie swój syf w najgorszy sposób
Zobacz ich "ciastka", kiedy dostanę ją w jej urodzinowym stroju
Utwardziła mnie bardziej niż deskę surfingową
Więc do cholery dzisiaj jestem jej
Ona będzie krzyczeć "światowa gwiazda
I ja nawet nie walczę

#Tymi słowami człowieku tańczę na beat'cie
Tymi słowami człowieku tańczę na beat'cie
Tymi słowami człowieku tańczę na beat'cie
Tymi słowami człowieku
Tymi słowami człowieku
Tymi słowami człowieku tańczę na beat'cie
Człowieku jam jam boogie dog
Jam jam boogie dog
Jam jam boogie dog (co? co?)
Yeah jam jam boogie dog
Jam jam boogie dog
Jam jam boogie dog (co? co?)

Doceniam życie człowieku oddech za oddechem
Wychodzę i po prostu to robię, nie żyję od wypłaty do wypłaty
Te dzieciaki na osiedlach stawiają tylko krok za krokiem
Człowieku, nie jest psychiczny, ale ty jesteś pewien, że jestem następny
Aww yeah nie przekręcaj tego jak akrobata
Jeśli nie widzisz mojej wizji chłopcze, to lepiej się skup
Zauważ, że to nie jest chełpliwość, rozwal to wybuchowością
Zostawiając oceany w bezruchu, uznaj, że jestem "złotym dzieckiem"****
Więc lepiej zadzwoń po Eda Murphy'iego****
Upić się w szybkim tempie yeaj przysięgam
Uczę popie*dolonego chłopca yeah uczysz się
Płyń gorąco na tych gorących falach yeah surfuje
Nie jestem idealny, ale wiesz, że dbam o autentyczność
Zawsze wykrztuszam ten rap, więc wiesz, że wciąż jestem chory
Możesz nazywać mnie George Foreman'em*****, ponieważ stoję w twojej dziewczynie
Człowieku, gra jest moją zdobyczą i wyszukuję jej słabości
O co chodzi

#

Jeśli nie wiedziałeś
Nazywam się Jay Park i jestem dobry w dwóch językach
Sprawdź to

Śmiejesz się ze mnie tylko dlatego, że jestem z Seattle?
Nacisnę cię jak klawisz na twoim telefonie
Mój wizerunek i także moja dusza są prawdziwe
Za każdym razem kiedy wypuszczam album, wszyscy piosenkarze są w niebezpieczeństwie
Dziecinko zawsze jestem gorącu
Jesteś jak kawa w zimę, szybko stygniesz
Chociaż staję się większy niż gwiazda, zastanawiasz się jaki będę
Chociaż złamał się mój kręgosłup, na plecach pójdę ze swoimi ludźmi chłopcze
To AOM&1lli su*o (1lli su*o, 1lli su*o)
Nikt go ku*wy z nami nie zadziera (do k*rwy, dok*rwy)
Jeśli jesteś na to wściekły (na to, na to)
To sku*wiele będą to ssać (ssać ssać)

Yeah
Pozdrowienia dla mojej ekipy: Art of Movement, Korean Assassins, PPA, 1llionares
Co tam, widzę cię
To od Seattle do Seulu ziomek
Mówi to g*wno
Tylko wyślij 300 tysięcy do mojej mamy i taty, żeby kupili dom
Haterzy mogą jeść ch*ja

wszystkie nazwy i pseudonimy przy których nie dałam gwiazdek to prodcenci albo muzycy hiphopowi
*nawiązania do ataku na World Trae Center
**odnosi się do znaczenia swojego nazwiska parkować
***statek miłości może odnosić się do bardzo popularnego amerykańskiego serialu komediowego The Love Boat, który był na antenie przez 10 lat (1977-87), fabuła opierała się na miłosnych przygodach załogi i pasażerów
****Eddie Murphy grał w filmie "Złote dziecko", był tam wybrańcem, który miał za zadanie uratować tytułowe dziecko, które było obdarzone mistyczną mocą
*****amerykański bokser i pastor, dwukrotny mistrz świata wagi ciężkiej i mistrz olimpijski z 1968, ma 10 dzieci

angielskie tłumaczenie koreańskiej zwrotki JayParkBallers

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...