Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

sobota, 2 marca 2013

SHINee - Hit me 2009


SHINee - Uderz mnie

Przypomniałem sobie jak tylko otworzyłem oczy
Wróciły do mnie wspomnienia z wczoraj
Co powinienem zrobić, co powinienem zrobić? O jejku
Szczerze, wiem, że to moja wina
Z powodu tej głupiej dumy
Codziennie się łamię
Kiedy moje ostre słowa wbiły się w twoje serce
(Cholera) wczorajsze łzy

Trzymając w dłoni ten rzekomo zabawny komiks
Przez ponad godzinę czytam ten sam rozdział
Czekając tylko na twój telefon
Myśląc o tobie, co mogę zrobić?

#Po prostu uderz mnie, zamiast złościć się na mnie
Mam nadzieję, że przynajmniej w ten sposób lepiej się poczujesz
Kłótnie i uczenie się na nich, na tym właśnie polega miłość (dziewczyno)
Uderz mnie tak mocno jak zraniłem twoje uczucia
Po prostu w zamian tak mocno mnie uderz

Nie, nie nadchodzi czas na nasze zerwanie, prawda?
(Nie) Myślę sobie, prawda? (prawda?)
Jestem tchórzem, który nawet nie może cię zapytać
Chciwa osoba, która myśli tylko o sobie

Głupa rzecz nazywająca się próżnością
Każe mi codziennie czekać
Że jeśli pierwsza do mnie przyjdziesz
To przeprosisz

Włączam to rzekomo zabawne DVD
Och, po prostu nie wiem o czym jest
Czekam tylko na twój telefon, szalejąc na twoim punkcie
Co mogę zrobić?

#

Chcę cię trzymać w ramionach (och nie)
Pragnę cię
Ciągle mówiłem słowa, których nie miałem w sercu
Wybacz mi sprawianie ci bólu

#

Odezwij się do mnie, odezwij się do mnie, kiedy zdecydujesz, że to właściwy czas x4

angielskie tłumaczenie JpopAsia



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...