Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

niedziela, 24 marca 2013

G.O.&Mir - What a fool I am 2013 (IRIS II OST)


G.O.&Mir - Jakim jestem głupcem

Zimny wiatr znowu wieje jak z przyzwyczajenia, zamykam oczy
Moje serce, którego nie mogę wylać wciąż kręci się naokoło ciebie i znowu się błąka
Połamane wspomnienia rozproszyły się w tylko jednej chwili
Może będzie lepiej, jeśli w ten sposób cię wymażę
Teraz już nic nie możemy zawrócić i nie mogę powiedzieć, czy oszukuję sam siebie

#Ponieważ jestem jak głupiec, ponieważ tylko za tobą tęsknię
Nie mogłem rozgryźć twojego serca, ponieważ już odeszło
Trzymałem cie w moich objęciach i umieściłem tylko ciebie w moim sercu (głupi ja)

Powiedz mi (już nie) powiedz mi (już nie)
Dlaczego myślałem, że wszystko będzie wiecznie trwać?
Nie opuszczaj mnie, bo nigdy nie mogę przestać cię kochać
Wróćmy do czasu, kiedy byliśmy zakochani - na zawsze

Może będzie lepiej, jeśli w ten sposób cię wymażę
Teraz już nic nie możemy zawrócić i nie mogę powiedzieć, czy oszukuję sam siebie

#

Nie mam wyjścia, muszę powstrzymać emocje mojego serca
Przegrańcy miłości zawsze zostają przykryci przez świat
Nie chcę wygrzebywać się z tej otchłani i iść w górę
W lustrze wiedzę żałosnego potwora

Ponieważ jestem dobry do niczego, tylko ciągle powtarzają się moje żale
Teraz jesteś daleko

Ponieważ jestem jak głupiec, ponieważ tylko za tobą tęsknię
Nie mogłem rozgryźć twojego serca, ponieważ już odeszło (nie mogę rozgryźć i tylko czekam)
Trzymałem cie w moich objęciach i umieściłem tylko ciebie w moim sercu (umieściłem tylko ciebie) głupi ja

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...