Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

niedziela, 24 marca 2013

2BiC - Angel 2013


2BiC - Anioł

Kiedy widzę twoje usta, wyglądają jak słodki cukierek
Kiedy widzę twoje oczy, lśnią jak przejrzyste szkło
Kiedy wyznaję ci uczucia, mówiąc, że chcę być z tobą, nie śmiej się tylko i nie spławiaj mnie
Nie mów, że to tylko faza - hej, spójrz mi w oczy

#Jestem zakochany, uśmiecham się kiedy tylko cię widzę, mam tylko ciebie - jesteś moim aniołem
Spójrz mi w oczy, spójrz mi w oczy - sprawiłaś, że się w tobie zakochałem, w nocy nie śpię przez ciebie
Mówisz, że do mnie zadzwonisz - zawszę cię ochronię

Chcę, żebyś miała mnie podpisanego w telefonie jako "kochanie"
Chcę być przedstawiony twoim przyjaciołom jako twój ukochany
Wiele razy w żartach powiedziałem ci, że cię kocham, ale nie zauważasz
Ciągle mówisz, że jesteśmy tylko przyjaciółmi - hej popatrz mi w oczy

#

Dlaczego teraz przyszłaś? Jesteś prezentem, które dały mi niebiosa
Wszystko dla ciebie poświęcę
Będę się z tobą kochał, ponieważ cię lubię
Ponieważ potrzebuję tylko ciebie - nie musisz już mnie kochać
Proszę moja dziecinko, zamknij oczy - możesz zamknąć oczy?
Przytulisz mnie na dziesięć sekund? Dasz mi szansę?
Będę zawsze cię kochał

angielskie tłumaczenie pop!gasa



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...