Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

niedziela, 24 marca 2013

Koyote - Lies you can see 2013


Koyote - Kłamstwa, które widzisz

Nawet te kłamstwa
Te oczywiste kłamstwa

Czy cały czas o mnie myślisz?
Tylko czekasz na mój telefon?
Czy myśli o mnie cały dzień gmatwają ci w głowie?

Proszę, nie testuj mnie
Testujesz moje serce?
Nawet nie jesteś moim idealnym typem
Naprawdę cię nienawidzę

Nawet takie kłamstwa, takie oczywiste kłamstwa
W moich oczach wyglądają uroczo
Złapałeś mnie? Rzucałeś mi ukradkowe spojrzenia?
Nawet ja myślę, że moje serce jest takie głupie
Wszystko widzę w twoich oczach
Widzę, że też mnie pragniesz

Kiedy światło słoneczne oślepia ci oczy, przyjdź w moje ramiona
Kiedy wieje wiatr, przyjdź w moje ramiona
Ponieważ miłość jest dostarczona przez serce
Ponieważ nie musisz tego mówić, żeby wiedzieć
Jesteś jak dziecko, więc widzę twoje kłamstwa
Dlatego zabrałaś całe moje serce
Ponieważ tak czy owak będziemy mieć niesamowitą miłość
Więc się nie martwię

Nie kalkulujmy naszej miłości
Ponieważ im bardziej to robimy, tym staje się trudniejsza
Chcę kochać jakkolwiek każe mi moje serce

Powiesz mi, że mnie kochasz?
Że masz tylko mnie, że tylko mnie pragniesz
Wyznam ci, że kocham tylko ciebie

Jesteśmy zakochani, to jest miłość
To zaczęło się w chwili, kiedy się zobaczyliśmy
Też nie wiedziałem, ponieważ jestem trochę powolny
Nawet ja myślę, że moje serce jest takie głupie
Nasze twarze pokazują wszystko
Że naprawdę jesteśmy zakochani
Już nie powstrzymujmy się w mówieniu kocham cię

angielskie tłumaczenie pop!gasa



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...