Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

poniedziałek, 18 marca 2013

2AM - Coming to me 2013


2AM - Przychodząc do mnie

Wszystkie pary na ulicy są zakochane
To jakby oglądać piękną scenę w filmie
Więc nawet kiedy zawieje zimny wiatr, czuje się ciepło

Wszyscy ludzie na ulicy uśmiechają się i tańczą
Wydaje się, że mi też przytrafi się coś dobrego
Więc to dobre uczucie, nie ma już bólu, tylko się uśmiecham

#Miłość nadchodzi, nadchodzi nadzieja
Niezapomniane wspomnienia, niewiarygodne cuda
Wszystkie do mnie przyjdą
Jak promień światła, nadejdą

Nawet jeśli świat stanie się szary pod ciemnym i deszczowym niebem
Wszystko co wpadanie mi w oczy wygląda pięknie
Teraz samotne chwile wydają mi się obce

Dzień za dnie stają się słodsze, zawsze nowe
Każdego dnia moje serce bezwiednie galopuje
Więc to dobre uczucie, nie ma już smutku, tylko się uśmiecham

# x2

angielskie tłumaczenie pop!gasa



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...