Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

poniedziałek, 18 marca 2013

2AM - Forgetting you 2013


2AM - Zapominając cię

Nawet ta bolesna chwila
Kiedyś się skończy
Nawet łzy, które wydają się być nieskończone
Pewnego dnia wyschną

Mam nadzieję, że nie pozostaną nawet żadne łzy, nawet żadne tęskne przywiązanie
Chociaż to tak bardzo boli

#Zapomnę cię (teraz) i wszystko to wymażę
Twoje imię, twoje zdjęcia, twój gęsty zapach
Kiedy minie czas (i jeszcze raz) pojawi się inna miłość
Wymażę też ostatnie resztki wspomnień

Twoje puste miejsce, gdzie cię nie ma
Zostanie wypełnione miłością

Mam nadzieję, że nie pozostaną nawet żadne łzy, nawet żadne tęskne przywiązanie
Chociaż to tak bardzo boli

#

Ty (już mnie zapomniałaś) i ja wymazaliśmy naszą miłość (i nawet nasze wspomnienia)
Jesteś już taka szczęśliwa z kimś innym
Ty (wydaj się, że wszystko jest w porządku), jest rozstanie (ciężkie tylko dla mnie?)
Zapomnę, kiedy upłynie czas, nawet ten ból

#

Zabierz moją miłość, która jest przybita głęboko we mnie

angielskie tłumaczenie pop!gasa



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...