Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

sobota, 29 września 2012

Wheesung - Masterpiece of You 2012 tłumaczenie


Wheesung - Arcydzieło z ciebie

Jesteś taka śliczna, twoje oczy, twój nos, twoje policzki, twoje usta, cała ty
Kiedy jesteś za bardzo poruszona, nie możesz nic powiedzieć i kiedy cię widzę, jest tylko whoa och
Mówię tylko whoa ooch, dźwięk z nieznanymi znaczeniami (jesteś taka śliczna)

Zebrałem odwagę i rzuciłem na ciebie moje wyznanie
Przyjęłaś mnie, to było wielkie wyzwanie
Codziennie czuję jakby były moje urodziny, twoje happeningi są jak happeningi*
Zawsze jestem zajęty, zawsze brak mi tchu, otworzyłaś moją miłość

Jesteś taka śliczna, twoje oczy, twój nos, twoje policzki, twoje usta, cała ty
Jesteś taka śliczna, twój styl, twój uśmiech, ludzie naokoło ciebie, cała ty
Jesteś taka śliczna, jestem z zakochany w tobie arcydziele

Nie powstrzymując się, nic nie chowając, jeśli szczerze powiem ci te uczucia, jesteś taka śliczna
Kiedy jesteś zbyt szczęśliwa, słowa inaczej wyglądają (sprawdź to teraz)
Raz, dwa, trzy, cztery, pięć - to niezliczone, wszystko wydaje się być nowe
Codziennie czuję jakby były moje urodziny, twoje happeningi są jak happeningi*
Zawsze jestem zajęty, zawsze brak mi tchu, jestem szczęśliwym facetem

#Jesteś taka śliczna, twoje oczy, twój nos, twoje policzki, twoje usta, cała ty
Jesteś taka śliczna, twój styl, twój uśmiech, ludzie naokoło ciebie, cała ty
Jesteś taka śliczna, jestem z zakochany w tobie arcydziele
Nie powstrzymując się, nic nie chowając, jeśli szczerze powiem ci te uczucia, jesteś taka śliczna

Dziewczyno, nie wydaje mi się, że moja pierwsza dziewczyna była moją miłością
(Tylko ty będziesz moją pierwszą miłością)
Do dnia, kiedy skończy się mój oddech, będę trzymał się tych słów
Yeah, dziewczyno posłuchaj, gdyby Da Vinci cię zobaczył, to nie byłoby Mona Lisy
Wiesz, myślę o tobie cały dzień i brakuje mi tchu

#

*nie jestem pewna drugiej części tego zdania, ale inaczej nie bardzo dało się to przetłumaczyć...

angielskie tłumaczenie pop!gasa



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...