Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

wtorek, 19 marca 2013

Supreme Team feat. Crush - Stay the way you are 2013


Supreme Team feat. Crush - Pozostań takim, jakim jesteś

Światła miasta

Przeżyłem już około ćwierć swojego życia
Kiedy ludzie pytają się mnie jak sobie radzę, moja odpowiedź zawsze jest taka sama
Nigdy nie jest inna: mam się dobrze
Jakby to było takie wyraźne - moje marzenie się nie zmieniło
Tak jak wcześniej oddycham z pasją
Ale wtedy chciałem tylko wygrać
W moich młodych oczach wydawało się to być takie drogie
To szczęście było tym błyszczącym Christian'em Dior* na nadgarstku tej dziewczyny
Osobowości ludzi zmieniają się razem z tym co noszą
To było pierwsze wrażenie miasta
Wtedy ustawiłem swój cel na jedzenie i mieszkanie, i wszystko inne na następnym [wyższym] poziomie
Kiedy nadchodziła noc, śniłem o innym jutrze
Patrząc na dzisiaj, które wydaje się być jutrem, kiedy otworzyłem rano swoje oczy
Jakby wszystko było takie same, ruszam się stopniowo
Gdzieś poniżej sukcesu to mój obecny adres

#Wszystko wydaje się być w porządku, kiedy stoję na tej ścieżce, cokolwiek
Możesz po prostu zostać tam gdzie jesteś
Nawet jeśli na chwilę się ściemni, nie denerwuj się, cokolwiek
Możesz mi zaufać, po prostu zostań tam gdzie jesteś

Pomiędzy sukcesem i porażką jest cienka linia i to jest mój obecny adres
Biorąc pierwsze znaki z tych słów, źródłem moich pieniędzy jest integralność/uczciwość**
Dom za 300 tysięcy, moja karta kredytowa to fioletowy wypas***
Chociaż nie mam zagranicznego auta, moje stopy są zawsze w LebronX****
Jestem gotowy, żeby codziennie biec
Kiedy bawię się tyle co pracuję i zarabiam tyle pieniędzy ile się bawię
Zawsze jestem w nadwyżce nawet jeśli nie sprzedaję swojej dumy
Do końca będę bronił mojej pozycji
Zasnę dopiero kiedy wstanie słońce
Ale w zamian moje sny nigdy nie są ciemne
Facet nazywany Szansą nigdy nie zasypia, ale puka do moich drzwi
Poczekaj minutę, jeszcze chwilę pośpię i potem cię złapię
Mogę być 30-latkiem, ale jestem zawsze młody*****
Czasami wyda się, że takie życie to dla mnie zbyt wiele
Te załamania, kiedy bezmyślnie zabierano mi pieniądze są już dawno za mną
Teraz każdy dzień jest dla mnie porą powrotu

#

Po nowym poranku nadchodzi dobra noc
Wszyscy tak ciężko pracowali, opróżnijcie swoje kieliszki
Moje serce czuje się jak letnie popołudnie
Nie ochłonąłem, tylko odpoczywam, moje serce odpoczywa
Pozostań wyluzowany, gdziekolwiek jesteś x3
Dobrze sobie radzisz, po prostu jutro też tak rób

Szedłem wieloma ścieżkami
I nigdy nie wrócę do początku
Chociaż nie wiem, gdzie jest koniec, dobrze się czuję
Zawsze po prostu usiądź, zrelaksuj się i rób notatki
Usiądź, zrelaksuj się i rób notatki
Usiądź, zrelaksuj się i rób notatki
Usiądź usiądź

#

*bardzo znany projektant, założyciel jednego z najlepszych domów mody, który został nazwany jego imieniem i nazwiskiem
**pierwsze znaki z zapisu słów sukces i porażka złożone ze sobą, tworzą słowo integralność/uczciwość
***fioletowa karta kredytowa zazwyczaj ma status VIP i wysoką zdolność kredytową
****buty do koszykówki firmy Nike, znalazłam, że kosztują od $100 do $300, na allegro była para za niecałe 700 zł
*****Simon D urodził się 1984, więc ma 29 lat, ale według koreańskiego sposobu obliczania wieku ma już 30 lat

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...