Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

wtorek, 19 lutego 2013

SHINee - Spoiler 2013

W piosence mają się znajdować tytuły wszystkich 18 piosenek z dwóch części albumu
Pogrubioną czcionką oznaczyłam tytuły z pierwszej części +podtytuł pierwszego albumu (First Chapter), a na niebiesko moje typy drugiej części
Dzięki Tina za pomysł :)
Update
Jonghyun w którymś z programów mówił, że nie wszystkie tytuły są uwzględnione i faktycznie brakuje jednej z drugiej części płyty - It's you, tytuły z drugiego albumu, które zostały już ujawnione zostają na niebiesko


SHINee - Spoiler

Minęło już trochę czasu, wyśniona dziewczyno, czekałaś na mnie?
Żar w moim ciele wzrasta jak ogień
Kiedy wszyscy mnie widzą, nie mogą odejść - to naturalne

Koszmar (mój bok jest dla ciebie)
Noc beze mnie (zabiorę autostopem ciebie, która się zgubiłaś)
Niebezpieczne dla ciebie, która zapomniałaś o moim istnieniu
Jak dynamit, wszystko to rozsadzę

Dalej!

#Nawet nie wyobrażałaś sobie tego spoilera
Jest za wcześnie, żeby być zaskoczonym
Będę jak zawsze wstrząsający (w tym czego nie mogłaś nawet przewidzieć)
Jesteś gotowa, żeby klaskać? Dla SHINee?

Jakby moje ciało miało się załamać, jakbym miał upaść
Jestem najpiękniejszy, kiedy stoję na scenie
Przepraszam panienko, od początku śpiewam tą piosenkę dla ciebie

Mój bok jest dla ciebie, która wyglądasz na skamieniała
Twoja twarz, dlaczego jest taka poważna? (zabiorę autostopem ciebie, która się zgubiłaś)
Uciekaj, jeśli nie chcesz się we mnie zakochać
Sprzedaj swoją złą duszę

Dalej

#

Nawet nie wyobrażałaś sobie tego spoilera (to wstrząsające - dziewczyny dziewczyny dziewczyny
Jest za wcześnie, żeby być zaskoczonym (miłość od pierwszego wejrzenia, cios pijana miłość)
Będę jak zawsze wstrząsający (w tym czego nie mogłaś nawet przewidzieć)
Jesteś gotowa, żeby klaskać? Dla SHINee?

Bierna i sztywna pozytywka?
To nie ja - chwytam świat i ruszam nim
Pokażę ci swój świat

Podejdę do ciebie tak, że tego nie zauważysz
Ostrożnie, sekretnie (jeszcze raz, jeszcze jeden raz)
Tytuł, żeby udekorować pierwszy rozdział (żeby udekorować pierwszy rozdział)
Wyszepczę ci to do ucha od SHINee

Dalej! SHINee w klubie! Dalej! Bo SHINee jest w klubie, yo! x2
(Dzisiaj wieczorem dzisiaj wieczorem dzisiaj wieczorem wieczorem wieczorem wieczorem) x4

angielskie tłumaczenie pop!gasa



2 komentarze:

  1. Zakochałam się w tej piosence gdy tylko pierwszy raz ją przesłuchałam. Teraz kocham ją za tekst jeszcze bardziej (chociaż myślałam, że mocniej nie można). Jak dla mnie jedna z najlepszych w albumie <3 Dziękuję bardzo za tłumaczenie!

    OdpowiedzUsuń
  2. o jaaaaaaa :D piszę teraz recenzję tej płyty i wyczytałam, że w tekście "Spoilera" są wymienione tytuły wszystkich, w sumie 18 piosenek (9 z chaptera 1 i 9 chaptera 2), a sam tekst napisał nikt inny jak Jonghyun. I jak tu nie kochać SHINee ;)

    OdpowiedzUsuń

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...