Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

wtorek, 19 lutego 2013

SHINee - Dream girl 2013


SHINee - Wyśniona dziewczyna

SHINee wróciło

Nie jest ważne kiedy to się zaczęło
W moich oczach widzę tylko idealną ciebie
W tym szarym świecie lśnią tylko twoje czerwone usta
Chwila, w której próbuję pocałować twoje usta
Budzę się z mojego snu

Twoja twarz ciągle jest taka wyraźna
Żar twojej dłoni, którą trzymałem jest wciąż ciepły
Przychodzisz do mnie w nocy, ale znikasz o poranku
Nie mogę tak po prostu codziennie pozwalać ci odejść

#Dziecinko, wiem, że to wszystko sen, ale
Dziecinko, och proszę, nie zostawiaj mnie

##Wyśniona dziewczyno, wydaje się, że mogę cię dotknąć, ale nie mogę
Wyśniona dziewczyno, co noc tak na ciebie czekam
Wyśniona dziewczyno, słodko szepczesz mi miłość
Potem znikasz o poranku, wyśniona dziewczyno

Poczekaj chwilę, to nie jest sen
Ten olśniewający uśmiech to z pewnością ty
Moje serce sprawia, że sekretnie za tobą idę
W chwili, w której skręcasz za róg, znikasz jak sen

Twoja twarz w moich snach jest co noc taka sama
Mam wrażenie jakbym powinien odrobinę bliżej do ciebie podejść
Ale ty rzucasz mi tylko niewielki uśmiech i tak znikasz

Przychodzisz do mnie w nocy, ale znikasz o poranku
Nie mogę tak po prostu codziennie pozwalać ci odejść

#
##

Boję się dni bez ciebie (chociaż zapomnę, kiedy nadejdzie jutro)
Próbuję gorliwie się ciebie trzymać, ale bez żadnej obietnicy, zostawiasz mnie

Uczucie, kiedy widzę twoje oczy, twoje usta - jesteś taka piękna
Nawet na chwilę nie mogę oderwać od ciebie spojrzenia
Żadne słowa nie mogą nic ci odebrać
Od stóp do głów jesteś jedną i jedyną dziewczyna
Od jednego do stu, delikatnie się z tobą obchodzę
Dzień, w którym mnie wybrałaś jest wtedy, kiedy zatrzyma się świat
Jesteś moim światem

##


Wyśniona dziewczyno, wydaje się, że mogę cię dotknąć, ale nie mogę
Wyśniona dziewczyno, co noc tak na ciebie czekam
Wyśniona dziewczyno, pamiętaj naszą miłość
Kiedy noc staje się głębsza, ona mnie odnajduje, wyśniona dziewczyna

angielskie tłumaczenie pop!gasa

dance ver.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...