Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

środa, 20 lutego 2013

SHINee - Dynamite 2013


SHINee - Dynamit

Twoje odęta szminka, twoja humorzasta twarz, twoje lodowate usta
Twój uśmiech, który jest gęstszy niż ciemność
Zapierasz dech, sprawiając, że wariuję

Możesz zniknąć, jeśli cię dotknę
Możesz odlecieć, jeśli cie zawołam
Wydaje się jakbyś była wyłączona, ale nie
Wydaje się jakbyś się ze mną droczyła, stojąc na mojej głowie, śmiejąc się ze mnie

Dynamit - twoje zimne oczy
Odkryłem powód do życia
Z koniuszkami palców jak fajerwerki
Przyjdź do mnie zanim będzie za późno
Zaczął się festiwal odliczania
Możesz spodziewać się dobrych rzeczy, opiekuj się mną
Podejdź bliżej do mojego snu
Rośnie żar, poczuj to

Nasze oczy się zatrzymały, nie mogę ukryć tego trzepoczącego uczucia, widocznego na mojej twarzy
Jak wypełnianie pustego pola w łamigłówce, stopniowo cię wypełnię

Co myślisz o zdjęciu maski? Bądź szczera, co o mnie myślisz?
Wybuchnę czy nie? Niebezpiecznie drżę, wciągam oddech i ukrywam to

#Dynamit - jestem wszędzie
Już nie mogę ukrywać swojego płonącego serca
Wystarczająco (hej ty) zakochałem się w tobie
Roztopię cię moim światłem
Na końcu odliczanie jest po mojej stronie
Wkładam w to całego siebie i wysyłam do ciebie
Pobiegnę do ciebie i przytulę cię

Uwaga! Odrzuć wszystkie nieporozumienia powstałe do tej chwili bez obietnicy
Teraz zwracaj uwagę tylko na mnie, zapomnij o całej reszcie
Twoja głowa będzie się kręcić i będziesz zwracać uwagę nawet mając zagmatwane myśli
Rozumiesz mnie? Jestem inny niż reszta facetów

To ty!

Już nie wylewaj łez
W tym świecie z tobą nie mogę wszystkie zmienić
(Mocno mnie trzymaj)
Dzisiaj wieczorem, dzisiaj wieczorem stań się moją lśniącą gwiazdą

#

Przyjdź i mnie weź x3

angielskie tłumaczenie pop!gasa



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...