Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

wtorek, 19 lutego 2013

SHINee - Beautiful 2013


SHINee - Piękna

Są oczy, które nie pozwolą mi odejść
Nieznacznie wypełnione łzami, są piękne, twoje oczy

W tych oczach też jest smutek
Chcę wiedzieć co to jest
Całą cię obejmę

To jest piękne
Oddaj mi wszystkie twoje blizny
To jest piękne
Samo twoje istnienie jest piękne, dziewczyno

Całą cię obejmę
Całą ciebie, całą ciebie
Całą cię obejmę
Całą ciebie, jesteś moją dziewczyną

Wiem, że to niezręczne
Podejdź do mnie bliżej
Wyszepcz mi to do ucha
Wysłucham twojej historii

#To jest piękne
Oddaj mi wszystkie twoje blizny
To jest piękne
Będzie w porządku, kiedy jesteś w moich ramionach

To jest piękne
Chcę cię przytulić, przyjdź do mnie
To jest piękne
Samo twoje istnienie jest piękne, dziewczyno

Na krawędź mojego serca
Nieskończenie nadchodzą fale szczęścia
Kiedy widzę twój uśmiech
Jestem nieskończenie poruszony, niesamowicie pobłogosławiony
Samo twoje istnienie nie jest wystarczające do pokazania
Twoja słodka namiętność, twoje nieśmiałe oddechy
Małe kroki do siebie nawzajem
Jesteś piękna

##Mogę cię słuchać dziewczyno
Całej ciebie, całej ciebie
Obejmę cię
Całą ciebie jesteś moją dziewczyną

#
##

angielskie tłumaczenie pop!gasa





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...