Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

wtorek, 19 lutego 2013

SHINee - Aside 2013


SHINee - Na uboczu

Całą noc rysuję twoją twarz
Zawstydzam się z powodu mojej niekontrolowanej wyobraźni
W pewnym momencie większa we mnie urosłaś
Chociaż nie będziesz wiedzieć

Im bardziej wzrasta liczba dni, kiedy cię widzę
Boję się, że moje powstrzymywane uczucia zostaną zauważone
Szczerze, twoja szczęśliwa twarz
Jest mi najtrudniej na nią patrzeć

Za każdym kiedy mnie widzisz i się uśmiechasz
Poważna choroba powstaje w moim sercu
Wiem, że nie mogę, ale chcę cię przytulić
Chcę cię poczuć, chcę marzyć z tobą
Zacząłem nienawidzić tego faceta, który cię kocha
Ale też jestem nieskończenie zazdrosny
Ale pewnego dnia chcę włożyć w to swoje serce
I opowiedzieć ci tą długotrwałą historię, trzymając twoją dłoń

W dni kiedy moje serce bije bezładnie
Mógłbym samolubnie wyznać ci uczucia, ale
Co się później stanie?
Tego właśnie się boję

Za każdym kiedy mnie widzisz i się uśmiechasz
Poważna choroba powstaje w moim sercu
Wiem, że nie mogę, ale chcę cię przytulić
Chcę cię poczuć, chcę marzyć z tobą
Zacząłem nienawidzić tego faceta, który cię kocha
Ale też jestem nieskończenie zazdrosny
Ale pewnego dnia chcę włożyć w to swoje serce
I opowiedzieć ci tą długotrwałą historię

Pamiętam dzień, kiedy pierwszy raz zobaczyłem twoje łzy
Kiedy mi się wygadałaś, zacząłem mieć złe przeczucia

Teraz jest dwoje olśniewających osób
I ja, który słabo gra
Próbuję na siebie krzyczeć za bycie takim głupcem
Ale moje serce wciąż zmierza w twoim kierunku

Jakby to zostało przyrzeczone, mamroczę do siebie stojąc przed tobą, która nie słyszysz
Chcę iść do ciebie

Ale pewnego dnia, chcę włożyć w to swoje serce
I opowiedzieć ci tą długotrwałą historię, trzymając cię w moich ramionach

angielskie tłumaczenie pop!gasa



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...