Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

środa, 27 lutego 2013

BEAST - Black Paradise 2013 (IRIS II OST)


BEAST - Czarny Raj

Witaj w Czarnym (Czarnym) Raju
Witaj w Czarnym (Czarnym) Raju

Niech ktoś mi pomoże

Witaj w Czarnym (Czarnym) Raju

Nie ma światła, to co słyszę, to wystrzał
Pod czarnym niebem rozchodzi się krzyk i wrzask
Sprawiając, że moje ciało i głowa są zimne jak lód
Chociaż brak mi tchu, wciąż biegnę
(Wyciągam rękę, ale nikt) jej nie chwyta, ale jest w porządku
(Nawet jeśli się nie zatrzymam, nawet jeśli zostanę zraniony) nigdy nie upadnę dopóki nie umrę

#Kiedy nie odpoczywam i ciągle jeszcze trochę dalej biegnę, jeszcze trochę
Mam wrażenie, że to stanie się przed moimi oczami, w to wierzę
Ocknij się z tego, proszę, ocknij się z tego - wszystko staje się niewyraźne
I tracę ostrość widzenia, ale słyszę twój głos, wołający moje imię

##Ale wciąż, powód, dla którego żyję, jedyna wolność, którą odnalazłem w tej napiętej sytuacji
Jeśli jest pojedynczy promień światła, który raczej obroni ciebie niż mnie, to ty, to ty

###Witaj w Czarnym (Czarnym) Raju
Czerwony i czarny, kruki i płacz
Nie ma jutra - żyj jakby dzisiaj było twoim ostatnim dniem
Witaj w Czarnym (Czarnym) Raju
Czerwony i czarny, kruki i płacz
Nie ma jutra - żyj jakby dzisiaj było twoim ostatnim dniem

Nie testuj mnie Boże, przeszedłem tą całą drogę, więc czy to nie jest czas, żeby przestać?
Nie ma już łez do wylania, proszę, nie testuj mnie już
Mówisz, że życie jest dla każdego sprawiedliwe
Ale dlaczego zsyłasz mi tylko te okrutne chwile?
Nawet jeśli nie mogę się jak inni radośnie uśmiechać
Tylko daj mi powód, daj mi powód, którym jest ona

#
##

Witaj w Czarnym (Czarnym) Raju

###

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...