Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

wtorek, 26 lutego 2013

Kim Seul Ki feat. Ko Kyung Pyo - I wake up because of you 2013 (Flower Boy Next Door OST)


Kim Seul Ki feat. Ko Kyung Pyo - Budzę się z twojego powodu

#Odrobinę powiem ci co mam w sercu, jestem nieśmiała jak dziecko
Odrobinę wyznam ci miłość jakby to był żart, zawsze będę cię kochać

Kiedy otwieram oczy, myślę tylko o tobie - nie, budzę się z twojego powodu
Myślę, że kompletnie się w tobie zakochałam, cały dzień widzę twój uśmiech

Nic nie mogę zrobić do punktu, w którym to jest żałosne, nie mogę nawet jeść
Więc zbiorę w sobie odwagę i pójdę do ciebie, żeby powiedzieć ci co czuję

Och odrobinę pokażę ci swoje serce, jestem nieśmiała jak dziecko
Odrobinę wyznam ci miłość jakby to był żart, zawsze będę cię kochać

Kiedy otwieram oczy, myślę tylko o tobie, budzę się z twojego powodu
Więc zbiorę odwagę i pójdę do ciebie, żeby powiedzieć ci moją miłość

#

Czułem twoje serce, przepraszam, że pierwszy nie mogłem ci tego powiedzieć
Zatem czy zaczniemy naszą miłość? Jak kwitnące kwiaty?

Ten dzień wydaje się być snem, nigdy nie zapomnę tej dzisiejszej chwili
Zawszę będę cię miłować i kochać cię tym sercem

Lalala

Zawsze będę cię kochać

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...