Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

środa, 27 lutego 2013

Gummy - Snowflake 2013 (That Winter The Wind Blows OST)


Gummy - Płatek śniegu

Moimi oczami nie widzę miłości
Nie wiem gdzie jest
Potykam się, szukam jej
Ale w końcu dotknęłam jej moimi dłońmi

Kiedy się wtedy odwróciłeś
I uśmiechnąłeś do mnie, otworzyłam oczy

#Twój zapach, który rozprasza się w wietrze
Twój niski głos, który słyszę
Przychodzi i rozprzestrzenia się w moim sercu, które jest zimne jak zima
Miłość rozkwita jak płatki śniegu

Moje łzy lśnią, wzbierając się w oczach
Ponieważ boję się, że ta miłość pewnego dnia zwiędnie

#

Jeden dzień, dwa dni, trzy dni, cztery dni
Do punktu, w którym mogę wykorzystać mój cały czas
Jestem szczęśliwa będąc tylko z tobą

#

angielskie tłumaczenie pop!gasa



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...