Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

wtorek, 8 stycznia 2013

Super Junior M - It's you 2013


Super Junior M - To ty

Yeah! Dalej!
O jejku dziecinko zbliż się jeszcze odrobinę
Jedna ty plus ja równa się ideał, żadnych wad
Twoje oczy są wypełnione niebezpieczną iskrą
Dzisiaj wieczorem, dzisiaj wieczorem, dzisiaj wieczorem, miłość miłość miłość

Dziewczyna mojego serca właściwie to idzie tutaj
W ten sposób, właściwie to sprawiasz, że moje serce przyspiesza
Ciągle jestem przy tobie odrobinę nieśmiały
Ale wszystko czego pragnę, to wznieść się z tobą

#Lubię kiedy obejmujesz mnie ramieniem, zbliż się jeszcze odrobinę
Lubię kiedy intymnie się uśmiechasz i wszystko staje się takie słodkie
Bo to ty, kocham tylko ciebie
Bo to ty, wszystko mi pasuje
Lubię mieć cię tutaj, bądźmy bardziej romantyczni
Lubię słowa szczęścia, która wymieniamy

Bo to ty, kocham tylko ciebie
Bo to ty, wszystko mi pasuje

Nie mogę uwierzyć, że nikt nie zauważył miłości przy nas
Nawet mijając rzesze ludzi wciąż mogę dotknąć twojego ramienia
Jesteś taka słodka, pragnę
Idę dzisiaj wieczorem, dzisiaj wieczorem, dzisiaj wieczorem z tobą

#

Bo to ty ty ty ty, kocham tylko ciebie
Bo to ty ty ty ty, wszystko mi pasuje
Bo to ty ty ty ty, kocham tylko ciebie
Bo to ty ty ty ty, wszystko mi pasuje

Codziennie o tobie myślę
Miłość miłość, codziennie cię kocham
W naszym małym świecie, miłość jest dla nas wszystkim

#

angielskie tłumaczenie zhouminews

1 komentarz:

  1. po przeczytaniu tłumaczenia ta piosenka jeszcze bardziej mi się podoba ;D

    OdpowiedzUsuń

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...