Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

czwartek, 31 stycznia 2013

Super Junior M - Goodbye my love kor. ver. 2013


Super Juinor M - Żegnaj moja miłości kor. ver.

W końcu, śpiewam ci, moje uczucia, których wcześniej nie wyraziłem
(To) przyprawiająca o ból serca piosenka, ale w końcu ci śpiewam (tobie)

Bardziej niż ja... bardziej niż ja... ufałaś mi
Zawsze bardziej niż ja sam martwiłaś się o mnie
Właśnie taka jesteś... wiedziałem, ale jednak nie potrafiłem się wyrazić

#Moja miłości, moja miłości, moja miłości
Im mocniej kocham, tym bardziej nie mogę znieść bólu
Do widzenia, do widzenia żegnaj
Proszę, wybacz mi, że kochałem cię (ciebie), nie pokazując tego

Ponieważ było mi przykro.. ponieważ było mi przykro... udawałem, że nie wiem
Marzyłem tylko o dniu... kiedy mogłem stać przed tobą wyluzowany
Naprawdę... jestem złą osobą, ja, który pozostanie w tobie jako blizna

#

Kiedy idziesz sama... kiedy jest ci smutno i płaczesz samotnie
Jak bardzo nienawidziłaś mnie, który nie mógł być przy tobie?
Proszę, nie płacz, to już się nie przydarzy
Mam nadzieję, że będziesz się uśmiechać z kimś lepszym niż ja

Moja miłości, moja miłości, moja miłości
Nie będę już w stanie oddychać z tobą, ale
Do widzenia, do widzenia żegnaj
Nawet jeśli jestem sam, mogę być z tobą

Moja miłości, moja miłości, moja miłości
Im mocniej cierpię, tym bardziej nie mogę cię opuścić
Do widzenia, do widzenia żegnaj
Przepraszam, moja miłość, która nie mogła zostać wypowiedziana z głębi serca
Żegnaj moja miłości

angielskie tłumaczenie NKsubs


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...