Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

czwartek, 31 stycznia 2013

SISTAR19 - A girl in love


SISTAR19 - Zakochana dziewczyna

Codziennie, co noc, bez wiedzy mojego serca
Codziennie, co noc, dlaczego doprowadzasz mnie do płaczu?

Nie wiem dlaczego powiedziałeś takie rzeczy (nie wiem dlaczego)
Dlaczego głupio tego nie zauważasz
Też jestem kobietą,setki razy powiedziałam, że cię kocham
To nie jest to, to takie frustrujące

Ponieważ to takie frustrujące, jest mi ciężko na sercu
Bez ciebie zapominam dzisiaj wieczorem wyłączyć światło
Moje drżące serce ciągle cię woła
Co powinnam zrobić?

Powinnam pierwsza zadzwonić?
Moje dłonie ciągle ściskają telefon
Moje serce ciągle drży, szy! (Halo?)

#A co jeśli kiedy powiem kocham cię, ty powiesz, że mnie nienawidzisz?
Powinnam powiedzieć, że cię lubię? Ponieważ jesteś jedynym
Powinnam powiedzieć, że cię kocham? Ciągle mówię nie nie
Proszę, nie mów tego!

##Chociaż wyglądam jak taka kobieta, jestem kobietą, która ma dobre serce
Miłość nie jest taka łatwa (nie podoba mi się to)
Chociaż wyglądam jak taka kobieta, jestem kobietą, która ma wiele łez
Miłość nie jest taka łatwa (nie podoba mi się to)

Codziennie, co noc, bez wiedzy mojego serca
Codziennie, co noc, dlaczego doprowadzasz mnie do płaczu?
Codziennie, co noc, bez wiedzy mojego serca
Codziennie, co noc, dlaczego skazuję się na tą samotność?

Była głęboka noc
Już spałam, kiedy księżyc pojawił się na niebie
Dlaczego przyszedłeś do mojego serca bez pozwolenia?
Całą noc błąkałeś się po mojej głowie
Teraz jestem naprawdę ciekawa wszystkiego co cię dotyczy
Nawet twoje wady są dla mnie dobre
Kiedy wszystko się zatrzymuje
Możesz nazywać mnie głuptasem, co powinnam teraz zrobić?
Naprawdę chcę cię zobaczyć

#
##

angielskie tłumaczenie Ming


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...