Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

czwartek, 31 stycznia 2013

Super Junior M - Break down kor ver. 2013


Super Junior M - Załamanie kor. ver.

Moje serce szybko namiętnie się zmieniło
Samo galopuje, nie wiedząc jak skończyć
Bez końca się w tobie zakochuję

Gorycz i słodycz pozostaje w moich ustach
Niebo i piekło, obydwu spróbowałem
Ale wciąż spadam w nieskończoność

#Moje silne serce załamało się
Moja pusta głowa załamuje się
Tak jak śnieg padający w gorącą porę roku
Więc dziecinko chodźmy
Twoja zimna twarz załamuje się
Nie mogę już ukryć swojej miłości
Wodze zostały popuszczone i śpieszę do przodu jak burza
Więc dziecinko chodźmy

Staję się odrobinę odważniejszy, staję się bardziej i bardziej nierozważny
Kładę rękę na sercu i pragnę cię
Jakby dzisiaj było moim ostatnim dniem

Moje serce płonie (yeah możesz nazywać mnie szaleńcem)
Moje serce się topi (ale nie mogę przestać, moja pani)
Teraz moja miłość nie może się zatrzymać

#

Kiedy odkryłem siebie odbitego w twoich oczach
Łamie mnie, łamie mnie
Kiedy znalazłem odpowiedź i uśmiechnąłem się
Łamie mnie, łamie mnie

#

Wewnątrz labiryntu twojego serca, załamanie
Nie mogę żyć bez ciebie, załamanie
Przed miłością, już się załamuję

angielskie tłumaczenie pop!gasa



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...