Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

wtorek, 8 stycznia 2013

Super Junior M - Good bye my love 2013


Super Junior M - Żegnaj moja miłości

Nasza miłość była kiedyś taka żarliwa, ale teraz ostygła
Kiedyś byliśmy tak blisko, kiedy zmieniliśmy się w obcych?
Wtedy mięliśmy też radość
I twój błyszczący uśmiech

Czas jest okrutnym i zimnym wiatrem, który mrozi szczęście
Stopniowo, nie jestem w stanie znaleźć szczęścia w twoich oczach, zamiast tego widzę ciężar
Rozumiem ból, którego nie pokazałaś
Twoje marzenie o nowym kawałku nieba

#Moja miłości, moja miłości, moja miłości
Czy jeśli to ja powiem żegnaj, to będziesz mniej cierpieć?
Do widzenia do widzenia żegnaj
Będę się uśmiechał dopóki twój cień nie zniknie z końca mojego świata

Nie jestem w stanie wyrzucić wspomnień, które zostały po tych latach
Dla ciebie i tak będzie łatwiej odejść, jeśli masz zapomnieć te dni, które razem spędziliśmy
Proszę z lekkim sercem idź i znajdź swoje szczęście
Ze mną będzie dobrze, będę dobrze żył, będę ci błogosławił

#

W każdą chwilę jutra, gdzie będziesz, co będziesz robić?
Od teraz czy to twoje szczęście, czy rozczarowanie, już dłużej nie mam z tym nic wspólnego
Kiedy jesteś we łzach, jeśli wciąż będziesz chciała o mnie myśleć
Proszę powiedz mi swoje smutki, będę je z tobą dzielił, nie musisz się bać, że moje serce zostanie zranione

#

Moja miłości, moja miłości, moja miłości
Pożegnanie uprzejmie powie "Nie odchodź"
Wtedy pochowam to w swojej piersi
Do widzenia do widzenia żegnaj
Odeślę cię w najlepszy możliwy sposób, więc
Zostawię łzy na czas, kiedy będę sam

Żegnaj moja miłości

angielskie tłumaczenie JpopAsia



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...