Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

poniedziałek, 7 stycznia 2013

Super Junior M - Go 2013


Super Junior M - Idź

Chodźmy!
Powoli idziesz w moim kierunku
Walczę, żeby świetnie wyglądać
Kiedy moje serce galopuje
Jak powinienem się przywitać?
Yeah, jestem taki zdenerwowany, że nie mogę mówić!
Nawet tępo się gapię!
Miłość nie ma żadnej zapowiedzi
W jednej sekundzie zwaliłaś mnie z nóg
Uderzenia mojego serca nagle się krzyżują
Nie mam nawet czasu, żeby myśleć
Moja temperatura niesamowicie podskoczyła
I to irytuje mój mózg
Ja ja ja chcę, żeby miłość odważnie biegła naprzód, idź

#Idź! Po prostu to zostaw! Idź idź idź idź idź
Po prostu to zostaw!
Po prostu to zostaw!
Chodź ze mną
Dla miłości, ruszaj swoim ciałem! Ruszaj!
Ruszaj swoim ciałem! Ciałem!

Hej, boję się, że źle zgadłem i że mnie nie lubisz
Chcę zapytać, ale boję się, że mnie znienawidzisz
Hej dziecinko, czego pragniesz?
Hej dziecinko, czego potrzebujesz?
Chcę tylko, żebyś była moją dziecinko, chwyć moją dłoń, chodźmy

#

Po prostu to zostaw! x3

Hej dziewczyno, nie mogę nawet walczyć
Sprawiłaś, że moje serce bije
Bez żadnego wysiłku złapałaś mnie w sidła miłosnej pułapki
Hej, teraz kto jest nieśmiały
Dalej, po prostu wejdź w tą miłość
Nie czekaj tępo, stojąc daleko
Nie wahaj się, nie puszczam twojej dłoni

Hej, zmniejsz odległość
Lepiej pozwól zbliżyć się miłości
Jesteś jedynym, co mnie napędza
Ruszaj ciałem, zostaw to
Unieś! Unieś ręce! Zostaw to!


Po prostu to zostaw!
Po prostu to zostaw!
Po prostu to zostaw!
Chodź ze mną
Dla miłości, ruszaj swoim ciałem! Ruszaj!
Ruszaj swoim ciałem! Ciałem!

Nasza miłość w następnej chwili zastępuje bicie serca
Zostaw to! Idź idź zostaw to! Idź idź
Jedna sekunda szalonej miłości zastępuje bicie serca, dla miłości
Ruszaj swoim ciałem! Ruszaj!
Ruszaj swoim ciałem! Ciałem!


2 komentarze:

  1. Ohoh.! Kolejna piosenka z albumu Break Down. Z niecierpliwością czekam na resztę. :)
    Dziękuję. ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. refren tej piosenki porywa do tańca ;D

    OdpowiedzUsuń

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...