Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

poniedziałek, 7 stycznia 2013

Super Junior M - Break down 2013

poprawione tłumaczenie


Super Junior M - Załamanie

To nie jest do mnie podobne
W ogóle nie mogę się uspokoić
Nawe przechodnie mogą zauważyć
Że mam w stosunku do ciebie jakiś specjalny rodzaj oczekiwania
Straciłem kontrolę, co mam teraz robić
Jestem prawie w punkcie, kiedy nie będę mógł od ciebie odejść
Rozmowa jak zwykle jest prosta
Więc dlaczego rytm mojego serca jest taki nienormalny
Mój każdy ruch przy tobie może zostać łatwo przejrzany
Ponieważ zagubiłem się w morzu twojego spojrzenia

#Moje opancerzone serce łamie się dla ciebie
Zostałem tylko z nagim wyznaniem i bezbronną miłością
Z bezinteresowną odwagą
Muszę zablokować pociski plotek
Więc dziecinko dalej dalej dalej dalej dalej
Moja zimna maska łamie się dla ciebie
Każdy wyraz twarzy wyjawia moje uwielbienie dla ciebie
Nawet ranny wciąż nie będę żałować
Pragnę tylko, żebyś na mnie polegała
Więc dziecinko dalej dalej dalej dalej dalej

Po drodze ściągam zbroję
I biegnę szybcej z całych sił
Żeby cię dogonić i ochronić
Żebyś nigdy nie została zraniona
Nawet jeśli będę pokryty ranami, nie dbam o to, ponieważ to dla ciebie
Możesz myśleć, że to zbyt szalone (yeah możesz mnie nazwać szaleńcem)
Właściwie to też tak myślę (ale nie mogę przestać cię kochać)
Miłość jest jak melodia, która rozsiewa wirus

#

Kiedy myślałem, że prawie znowu odnalazłem siebie, znowu zawiodłem
Łamiesz mnie, łamiesz mnie
Nie ważne ile razy odchodziłem, wciąż wracam
Miłość zawsze mnie łamie, łamie mnie

#

Droga wstecz już się załamała (załamanie)
Jak stopiona na popiół, załamanie (załamanie
Kochanie cię sprawiło, że się całkowicie załamałem

angielskie tłumaczenie Dazchusha@JpopAsia

1 komentarz:

  1. Dziękuję. :)
    Piosenka jest cudowna. Taka... brak mi słów. "Możesz myśleć, że to zbyt szalone (yeah możesz mnie nazwać szaleńcem)
    Właściwie to też tak myślę" *.* Urocze i prawdziwe. :) Jeszcze raz wielkie dzięki za tłumaczenie.!

    OdpowiedzUsuń

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...