Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

czwartek, 31 stycznia 2013

2YOON feat. Nassun - Black swan 2013


2YOON feat. Nassun - Czarny łabędź

Nie ruszaj się i po prostu zostaw mnie samą, proszę
Nie patrz na mnie z góry
Mogę cię łatwo pokonać, chociaż możesz się ze mną bawić
Nie wiesz, że nie możesz cofnąć raz popełnionego błędu

Chcę zapomnieć
Nie chcę zapomnieć jasnego uśmiechu
Rzuciłeś mi rozczarowane spojrzenie
(Chwila, w której spojrzałeś)
W tamtej chwili, wewnątrz twoich oczu, już mnie nie było
##To boli, to bardziej boli, wystarczająco, żebym zwariowała
Głęboka rana, to bardziej boli
Została tak sama
Popatrz na mnie zalaną łzami
Czarny łabędź łabędź łabędź
Uśmiechnij się teraz czarny łabędziu

Próbujesz mnie unikać
Nagła zmiana w moim wyglądzie i spojrzeniu
Czy byłeś zaskoczony tym, że właściwie to moja cecha
Że to jest piękno
Teraz przyjdź do mnie, nie ma sensu próbować się chować

Teraz wiem
Nawet jeśli to nie zostało powiedziane, dobrze wiem
Nawet jeśli próbujesz mnie ukryć, taka jestem
Jeśli ci się nie podoba, nie podchodź blisko, bo
Jestem czarnym łabędziem

#

Myślałem, że ciemność nie pasuje do mnie
Łudziłem się, myśląc, że będę pasował do każdego
Nawet jeśli połyka mnie pokusa
Nawet jeśli powiesz mi, żebym przyszedł, mogę się ochronić

Nawet jeśli niezliczoną ilość razy będziesz próbować popchnąć moją pewność siebie
Nawet jeśli będziesz dalej mi stanowczo rozkazywać
Trucizna krążąca wewnątrz mnie coraz bardziej się rozprzestrzenia
Już niemożliwa do kontrolowania wybuchowa chciwość i niekończące się uwięzienie
Teraz wiem, wiem, że jestem czarnym łabędziem

Nie odchodź, nie opuszczaj mnie
Przestań, nie próbuj mnie opuścić
Zostań przy mnie przez długi czas
Przez długi czas tul mnie w swoich ramionach

#

angielskie tłumaczenie Chris@4-minute


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...