Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

sobota, 5 stycznia 2013

Boyfriend - Excuse me 2012


Boyfriend - Przepraszam
przepraszam, które mówimy, gdy chcemy zwrócić czyjąś uwagę

Czuję się lekko i nagle się orientuję, że nucę
Bycie w związku pewnie jest takie
Nawet zmieniam mój kurs

Piszę ci, że zaraz będę
Wstawiam serduszko, więc wiadomość jest słodka
Szczerzę się jak idiota, jakbym wspiął się na maszt* z uśmiechem w kąciku ust

#Przepraszam, jesteś taka niesamowita
Zawróciłaś moje życie na drugim końcu świata
Jestem jedynym facetem dla ciebie, oddam ci wszystko co mam

Och och moja księżniczko, jesteś wytyczną, która mnie prowadzi
Jesteś nową wytyczną mojego życia
Jesteś taką niesamowitą dziewczyną
Nudne dni są w porządku jeśli jestem z tobą

To magia, kiedy otwieram oczy
Nieodkryty świat wita mnie twoim uśmiechem
Jestem wybranym przez ciebie szczęśliwcem, szczęśliwcem

Ty tam
Jesteś najbardziej lśniąca, rozświetlasz świat
Mam wrażenie jakby każdy na ciebie patrzył
Chcę krzyczeć "ona jest moja!"

#

Jesteś najlepszym prezentem, jaki otrzymałem
Wezmę życie w swoje ręce, żeby się tobą zaopiekować
Po prostu powiedz cokolwiek chcesz
Mogę wszystko dla ciebie zrobić, będzie w porządku

Właściwie to chciałem to zrobić, kiedy tylko widzę urocze rzeczy
Jesteś tą, która trzyma moje serce
Czy możemy wszystko robić razem?

#

*tutaj może być źle, bo  nie do końca rozumiem

angielskie tłumaczenie kpoplyrics.net



1 komentarz:

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...