Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

czwartek, 31 stycznia 2013

SISTAR19 - Gone not around any longer 2013


SISTAR19 - Odszedł, już nie ma go w pobliżu

Nie wiedziałam, że tak łatwo się rozstaniemy
Moje łzy nie przestaną płynąć

W mojej łazience była twoja szczoteczka do zębów, teraz jej nie ma
Twój mocny zapach był tutaj, teraz go nie ma
Chciałam tylko powiedzieć, że cię kochałam
Ale twój numer już nie działa

Były tutaj zdjęcia w ramce, teraz ich nie ma
Były tu włosy, które wypadły, teraz ich nie ma
Idę bezmyślnie ulicą
Kiedy płyną łzy

#Odkąd już cię tu nie ma, nie mogę oddychać
Nie mogę nawet tu być, ponieważ nie ma cię ze mną
Powoli umieram, ale nie ma cię tutaj, nie ma nie ma nie ma

##Nie mogę się uśmiechać, ponieważ już cię tu nie ma
Ponieważ nie ma cie tu
Nienawidzą patrzeć jak się załamuję
Nie mam na kim polegać

Dlaczego codziennie jak idiotka więdnę?
Jak pociemniały kwiat, bez ciebie
Ciągle tylko mówię, że to boli, jest smutne, jestem samotna
Znowu zasypiam, płacząc

Nienawidzę widzieć siebie pijanej i potykającej się
Nie mogę się z tobą pokłócić, nawet jeśli tego chcę
Ponieważ cię nie ma, ponieważ cię nie ma
Teraz nie mam z kim rozmawiać

#
##

Ponieważ już dłużej cię tu nie ma
Proszę, wróć do mnie

angielskie napisy kanał Starship Ent@YT

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...