Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

środa, 21 marca 2012

Komplikacja reklam z Lee Min Ho (Toyota Camry)

Reklamy samochodu Toyota Camry, albo raczej mini drama z baaaardzo dłuuugimi wstawkami jadącego samochodu marki Toyota zatytułowana The One and only (Jeden i jedyny). Na początku byłam bardzo zdziwiona jak mogą nakręcić reklamę, która byłaby mini dramą, ale ku mojemu zaskoczeniu jest wciągająca i muszę przyznać, że jeśli leciałaby w telewizji, to nie opuściłabym żadnego odcinka :D Są cztery części , ale oglądając czwartą mam wrażenie, że jeszcze coś jest nie tak i powinna być jeszcze chociaż jedna, zresztą oceńcie sami :)

Więc nie przedłużając, oto pierwszy odcinek Entune:


W końcu się obudziłeś? ...gdzie jestem? 
Pamiętasz cokolwiek? Byłeś przez miesiąc w śpiączce. Proszę powiedz mi swoje imię
Nie.. nie mogę... Nie mogę sobie przypomnieć
Wygląda na to, że twoje obrażenia spowodowały tymczasową utratę pamięci. Utratę pamięci?
Według świadka , który przywiózł cię tu twoim samochodem, zaatakowała cię nieznana osoba. 
Jeszcze nie znaleźliśmy podejrzanego. 
Jesteś pewny, że niczego nie pamiętasz? Ten telefon został znaleziony w twoim samochodzie.
Niestety wszystkie kontakty zostały usunięte. 
Więc mówisz, że nie ma sposobu na to, żeby moja pamięć wróciła?
Po pierwsze powinieneś odpocząć i wyzdrowieć. Mój samochód... Gdzie jest mój samochód?
Ta piosenka... Pamiętasz coś? Widzę tą dziewczynę...ale nie mogę sobie przypomnieć, kim ona jest.
Ostatnie twoje wyszukiwanie to sklep jubilerski 
Sklep jubilerski? Kocham cię... Kocham cie Joon. Pamiętam! Joon! To moje imię.
Niesamowite! Nie mogę uwierzy, że tak szybko sobie przypomniałeś. Nie jestem niesamowity, Camry jest 
Musze się pospieszyć! Muszę poszukać Sohee. Powodzenia! Nie martw się
Z moim Camy mogę tam być w ciągu godziny 
System Entue... co za niesamowita opcja!  


Odcinek drugi MPG:


Taka ilość jest wystarczająca dla Camry. Ucieczka z więzienia  Zbiegły więzień?! Kwon?! 
Sohee! Sohee! Sohee! Ślub? Niemożliwe!
Joon! To musi być sen... ten piękny anioł stanie się moją żoną! 
Ah! Jesteście tacy okropni , ale wciąż taka słodka z was para! 
Jihyun czy możesz odebrać telefon? To prawdopodobnie studio.
Słucham? Słucham? Sohee? Sohee! Słucham? Jihyun? 
Jihyun. Nic nie mów tylko słuchaj. Wiem że w to nie uwierzysz, ale jestem prawdziwym, Joon'em! 
Ten facet obok Sohee, to mój brat bliźniak, Kwon! Naraził mnie na niebezpieczeństwo i ukradł moje życie.
Jadę tam! Proszę daj mi trochę czasu i opóźnij ślub! 


Odcinek trzeci BSM:


Jihyun! Oh, Joon! Co tutaj robisz? Ślub zaraz się zacznie, szybko! Oh... OK! 
Oh, to jest telefon Sohee? Wezmę go dla niej. Uh OK. Pospieszmy się
To ja! Wszystko w porządku? Co?! Pojawił się? Już niedaleko! 
Jihyun, jak wyglądam? Wyglądasz pięknie. Hej... Sohee... Powinnam iść
A teraz wymieńcie się obrączkami. Stop!! Joon! Kwon...
Nie wystarczyło ci zabranie mojego życia?! Teraz kradniesz także moją obrączkę?! 
Sohee!! To ja! Jestem prawdziwym Joon'em. Ten facet to mój brat bliźniak Kwon.
Wrobił mnie i zabrał całe moje życie. O czym ty mówisz? To Kwon! Jestem prawdziwym Joon'em! 
Jestem Joon! Jak to możliwe? Zaufaj mi! Tak nie może być! Jestem pewna, że to jest Joon! 
Jestem pewna, że on jest Joon'em. To jest prawdziwy Kwon! Nie, on jest prawdziwym Kwon'em!
Jestem Joon! Jestem prawdziwym Joon'em! Sohee! Sohee! Zaczekaj, zaczekaj! Camry!
Camry wszystko udowodni.

Odcinek czwarty i zarazem ostatni Poduszki powietrzne:


Poczekajcie. Proszę poczekajcie! Pamiętasz... tą piosenkę!  Ta piosenka! 
To jest piosenka, której razem słuchaliśmy. Kocham cię. Kocham cię Joon! 
Przepraszam! Powinnam cię wcześniej rozpoznać. W porządku. Wszystko co się liczy to fakt, że w końcu cię znalazłem. On jest prawdziwym Kwon'em! Aresztujcie go! Zostawcie mnie! Jestem Joon'em 
Jestem prawdziwym Joon'em! Dobrze... Tylko dwoje z nas od tego momentu. 
Dziękuję Jihyun! Zadbam o jej bezpieczeństwo. Nie martwię się o bezpieczeństwo. Macie Camry
Zgadza się. Jest 10 poduszek powietrznych, żeby nas chronić! 
Jestem taka szczęśliwa, że znalazłaś prawdziwego Joon'a 
Nie wspomniała nawet o Star Safety System. Pojedziemy już? Zadzwonię do ciebie. 
Nawet jeśli są bliźniakami,  to są do siebie za bardzo podobni! Gdyby nie ten koczyk, to nikt by ich nie rozróżnił.
Sohee, jak myślisz, czym jest prawdziwe szczęście? Hmm... bycie razem z moją prawdziwą miłością...
A ty? Bycie wolnym... Od wszystkiego się uwolnić! 
Od wszystkiego się uwolnić

5 komentarzy:

  1. Że jak? Tzn że zły bliźniak wygrał?? niesamowite te reklamy!!! nie mogłam oczy oderwać :) raz- bo mój Lee MIn Hoo, dwa-bo akcja trzymała jednak napięcie, no i trzy -ten samochód!!! nie obrażę się jakby ktoś mi go sprezentował:P Koniecznie w tym samym kolorze:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Na to wychodzi, ale wiesz na co bardziej zwróciłam uwagę... nawet wspomniałam o tym Nami jak sprawdzałam jej tłumaczenie - jakim cudem ci amerykańscy policjanci ich zrozumieli skoro mówili po koreańsku?! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. hahahahah to na pewno też zasługa Camry:P pewnie ma tłumacza audio z kilkudziesięcioma językami w podręcznej pamięci :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. lol ;) nie pomyślałam o tym! faktycznie możesz mieć rację :))

      Usuń
  4. Camry to samochód, który w jakąś nie całą minutę potrafi przywrócić pamięć :D wiec pewnie tak jak mówi anulak miał tłumacza audio. Jakby zrobili jeszcze kilka części to, aż strach pomyśleć do czego mógłby być zdolny ten samochód ;)

    OdpowiedzUsuń

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...