Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

czwartek, 4 kwietnia 2013

K.Will - Love blossom 2013


K.Will - Rozkwit miłości

Słodka poranna bryza w moich ustach
Ze słońcem świecącym na biały koc
Odzywa się dzwonek telefonu, który sprawia, że drży moje serce, czy to możesz być ty?
Twój glos jest jak łyżeczka pełna cukru, witaj witaj
Wiosna przychodzi na te ulice
Wiosna przyszła do mojego serca
Nie wiesz, dlaczego jestem taki podekscytowany?

#Płatki jak popcorn wzlatują wysoko
Jeśli powiesz mi, że mnie kochasz, naprawdę się rozpuszczę
Kiedy wiatr wieje tak jak dzisiaj
Cały dzień wariuję, ponieważ ciągle o tobie myślę

Wieje słodko pachnący wiosenny wiatr
Dotyk słońca na moich policzkach jest idealny
Obserwując taniec białych płatków
Idąc z tobą
Wiosna przychodzi na te ulice
Wiosna przychodzi pomiędzy nas
Rosną nasze podekscytowane serca

#

Czy to ulica, którą zobaczyłem w moim śnie?
Wszędzie gdzie idę z tobą jest pięknie
Za każdym razem kiedy cię widzę, jestem zaskoczony
Nie mogłabyś być jeszcze piękniejsza

Miłość topi się do ciepłego wiosennego światła
Miłość wieje w szeleszczącym wietrze
Kiedy wiatr wieje tak jak dzisiaj
Kiedy wiatr wieje tak jak dzisiaj
Pierwsze co przychodzi mi na myśl to
Tylko ty, tylko ty, tylko ty

#

Jesteś moją wiosną

angielskie tłumaczenie Loen Ent@YT+pop!gasa

2 komentarze:

  1. Dziękuję za wspaniałe tłumaczenie. Kocham, kocham i jeszcze raz KOCHAM Waszą stronę. Najchętniej bym Wam wszystkim podziękowała osobiście i uściskała tak mocno, że zabrakłoby Wam tchu :) Dziękuję, zawsze wierna fanka ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wow! bardzo dziękuję za miłe słowa :)
      my też kochamy naszych Fanów <3
      ściskamy serdecznie

      Usuń

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...