Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

piątek, 1 lutego 2013

December - Memories 2013


December - Wspomnienia

Zabarwione na biało niebo
Wydaje się ciebie przypominać
Kiedy idę przez wspomnienia
Powodem, przez który toboli
Powodem, przez który nie mogłem oddychać
Byłaś wyłącznie ty

#Wracając do wspomnień
Moją miłością byłaś wyłącznie ty
Jeśli krzyczę do ciebie, czuję
Że się odwrócisz

##Tak za tobą wołam
Proszę wróć do mnie
Ciągle żyję w tych wspomnieniach


Płynące łzy wiedzą
Jak bardzo cię kochałem
Jak bardzo za tobą tęskniłem
Osoba, którą kochałem
Osobą, która doprowadziła mnie do płaczu
Byłaś wyłącznie ty

#
##

Kiedy idę przez wspomnienia, płyną łzy
Chcę cie zobaczyć, ale nie mogę
Błąkam się po ulicach, szukając cię
Myśląc o tobie upadam na ulicę i płaczę

Wracając do wspomnień
Moją miłością byłaś wyłącznie ty
Wracając do wspomnień
Wracając do wspomnień

Jeśli próbuję pamiętać
Prawdopodobnie ty też byłaś szczęśliwa
Jeśli upłynie więcej czasu, też będziesz o mnie myśleć
Jeśli cię opuszczę
Czuję, że to naprawdę będzie rozstanie
Wciąż żyję z twojego powodu

angielskie tłumaczenie napisy na kanale Loen Ent@YT

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...