Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

sobota, 18 stycznia 2014

Royal Pirates - Fly to you 2014


Royal Pirates - Lecę do ciebie

Teraz moja dziewczyna jest jak marzenie
Właśnie cię odprowadzam
Dzisiaj księżyc jest wyjątkowo jasny

Moje serce jest jak ten spuchnięty księżyc
Ty tylko mnie zawołaj*
Wysłucham wszystkich twoich pragnień

Gdybym tylko mógł do ciebie polecieć, chciałbym mieć siłę
Gdybym tylko mógł do ciebie polecieć, chcę złapać cię za rękę
Kiedy tylko widzę twój uśmiech, w każdej chwili polecę do ciebie
Gdybyś tylko powiedziała, że mnie kochasz

Dziękuję, moja dziewczyno, powierzyłaś mi swoje zaufanie
Ty, która przyjęłaś moje późne wyznanie
Uczyniłaś mnie najszczęśliwszym na tym świecie

Moje serce jest jak ten okrągły księżyc
Ty tylko mnie zawołaj
Sprawię, że spełnią się wszystkie twoje pragnienia

Wszystko na świecie jasno dzisiaj świeci
Dla mnie ty jesteś najjaśniejsza

Gdybym tylko mógł do ciebie polecieć
Gdybym tylko mógł do ciebie polecieć
Gdybym tylko mógł do ciebie polecieć, jeśli mnie odnajdziesz
Gdybym tylko mógł do ciebie polecieć, jeśli mnie pragniesz
Kiedykolwiek tylko cię widzę, zawsze chcę być z tobą
W każdej chwili polecę do ciebie
Gdybyś tylko powiedziała, że mnie kochasz

*albo - tylko do mnie zadzwoń

angielskie tłumaczenie FYRP (heymeowmao)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...