Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

środa, 28 listopada 2012

Still PM feat. Ilgun - Canada girl 2012


Still PM - Dziewczyna z Kanady

Ona nie jest cudzoziemką, jej narodowość jest koreańska
Ale jest taka idealna, tak bardzo ja anioł
Wiedziałem, że nie jest stąd, ale
Myślę, że przyszła z nieba

Byłeś zakochany? Tak głęboko?
Dla mnie to rzadki przypadek, nie mogę po prostu uwierzyć w tą sytuację
Nie ważne jak bardzo to robię, nie mam tego dość
Rozmowy telefoniczne i sms'owanie z nią, nawet jej urocze obsesje

Kiedy pierwszy raz ją spotkałem
To było na przełomie pór roku, idealny czas, żeby złapać przeziębienie
Spojrzała na mnie jakby patrzyła na robaka
Ale zakochałem się w tych oczach - porwałaś mnie

Co robić? Weź za mnie odpowiedzialność, kiedy ładnie to mówię
Chcę to powiedzieć, ale ona niedługo wyjeżdża
Jedzie do dalekiego kraju Kanady
Przy mnie planuje swój wyjazd - proszę, posłuchaj mojego serca

#Nie jedź do Kanady - lepiej zostać tutaj ze mną
Musisz jechać? Panikuję, kiedy czekam
Nie jedź do Kanady - nie przetrwam wakacji
Zanim się zasmucę, nie jestem w stanie pozwolić ci odejść w wyluzowany sposób

Nie jedź, nie jedź do Kanady, nie jedź
Bądź ze mną, zawsze bądź przy mnie

Ay dziewczyno, tak właśnie myślę
Ze wszystkim, kolejność wydarzeń jest istotna, czyż nie?
Nie wydaje mi się właściwe, że oczekuję bycia kochanym przez innych
Kiedy nawet nie kocham samego siebie

Podobnie, ten kraj jest za duży
Seul, Daegu, Busan* - jest jeszcze więcej
Uczysz się i uczysz - ten kraj daje ci niezliczone lekcje
Też to wiesz

Więc czy jest powód, żeby jechać do dalekiego kraju?
Myślę, że zrozumiesz skoro tak dużo powiedziałem
Więc nie marnuj energii i jeszcze raz to dobrze przemyśl
Jeśli jesteś zmieszana, razem o tym pomyślmy

Ugh... więc co chce powiedzieć
Całkowicie się w tobie zakochałem
Nie wiem jak skończymy, ale
Chciałbym, żebyś mi zaufała i nie jechała

#

Nie jedź dziecinko, nie zostawiaj mnie tutaj i nie jedź dziecinko
Jest wciąż za wcześnie, nie możemy odejść
Chcę cię lepiej poznać, jestem wszystkiego ciekawy


Nie jedź dziecinko, nie zostawiaj mnie tutaj i nie jedź dziecinko
Jest wciąż za wcześnie, nie możemy odejść
Wyobraź sobie odrobinę na temat naszego związku

#


Nie jedź, nie jedź do Kanady, nie jedź
Bądź ze mną, zawsze bądź przy mnie



*jedne z największych koreańskich miast

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...