Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

niedziela, 27 stycznia 2013

SHINee - JoJo 2009


SHINee - JoJo

Wiem, że
(Moja dziecinko, kocham cię)
Musze dać sobie z tobą spokój
Zgadza się, zgadza się
(Moje serce)

Spójrz, po prostu poparz na to spojrzenie
Ona jest prawie taka jak ja, mówiąc jak łatwo zapomnieć
Nie chcę w to wierzyć

(Och ach) niespokojna noc
Mam tak dość bolącej głowy
Padam na kolana
Uderzam się w pierś i nawet jeśli płaczę
Czy coś, czego nie można zrobić, może zostać zrobione?

#JoJo! Kiedy płynie wolna muzyka
Myślę o tobie
JoJo! Dlaczego nie mogę wymazać
Nieczuła ty

(Hej) Moja JoJo! (Miłość) Tak JoJo!
Zostań! Co zrobiłem źle? Ja ja byłem ślepy
(Hej) Moja JoJo! (Miłość) Tak JoJo!
Zostań! Zostałem zdeptany przez twoje spojrzenie
Ja ja byłem ślepy

Tak wiele nocy, zastanawiam się dlaczego
Co mogę zrobić, żeby było dobrze?
Wszystko będzie w porządku
Więc JoJo, tylko powiedz mi dlaczego

Nie chcę płakać
Moje porzucone serce jest głęboko podrapane
Ma tak bardzo dość bolącej głowy

##JoJo! Kiedy skończy się ta gorzka muzyka
Chcę cię odesłać
JoJo! Dlaczego nie mogę, dlaczego nie mogę
Wymazać nieczułej ciebie


(Hej) Moja JoJo! (Miłość) Tak JoJo!
Zostań! Co zrobiłem źle? Ja ja byłem ślepy
(Hej) Moja JoJo! (Miłość) Tak JoJo!
Zostań! Jeszcze nie wiem

Dziecinko JoJo, wiesz?
Serce tutaj też jest zimne!
Dziecinko dziecinko, dlaczego odeszłaś?
Płaczę i staję się wyczerpany
Budzę się ze snu

#
##


angielskie tłumaczenie lyricstranslate.com



1 komentarz:

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...