Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

sobota, 26 stycznia 2013

SHINee - Ring ding dong 2009


SHINee - Ring ding dong

Dziecinko, zostałem przez ciebie oczarowany
Ale dlaczego zachowujesz się tak w stosunku do mnie?
Nie uciekaj, jeśli się boisz
A może po prostu mi zaufasz, moja pani?

x4
Ring ding dong
Ring ding dong
Ring diggi dingdiggi
Ding ding ding


Motylku! Kiedy pierwszy raz cię zobaczyłem
Zabłysłaś mi przed oczami
Mój mózg przestał działaś, a dzwonek zadzwonił ding dong
Mam na myśli, że nie jestem fajny facetem
Nie jestem miłym facetem, nie takim facetem, ale jestem
Przyzwoitym złym chłopcem

Jesteś jak motylek! Byłaś zbyt słaba, upadłaś
Byłaś zbyt delikatna, upadałaś
Muszę być przy tobie
Nie martw się tym, nie martw się
Po prostu mi zaufaj i wszystko będzie dobrze

#Dziecinko
Zatrzymujesz moje serce och szalony
Taka śliczna, nie mogę tego znieść och szalony
Nie potrzebuję niczego więcej, szalony
Dlaczego taki jestem?

Taki fantastic
Taki elastic

Fantastic x4
Elastic x4

Ring ding dong
Ring ding dong
Ring diggi dingdiggi
Ding ding ding
(Słyszę tylko ciebie)

##Ring ding dong
Ring ding dong
Ring diggi dingdiggi
Ding ding ding
(Dzwoni w mojej głowie)
Ring ding dong
Ring ding dong
Ring diggi dingdiggi
Ding ding ding
(Moje serce woła)
Ring ding dong
Ring ding dong
Ring diggi dingdiggi
Ding ding ding

Nazywam cię motylkiem
Kiedy płyną dni
To, że nie mogę od ciebie uciec
Nabiera coraz większego rozpędu

Wybierz mnie
(Nie odwracaj się)
Wybierz mnie
(Nie uciekaj)
Musisz wziąć odpowiedzialność za tego głupca, który się w tobie zakochał

#

Nie bardzo rozumiem jak ty
Złapałaś syndrom uprzejmości
Ale jest w porządku jeśli czasami
Wyłamiesz się z tego stereotypowego wizerunku

Uwolnij się (hej!) x4
Ring ding ding ding ding
Dong dong dong dong

Szczerze, jestem zdenerwowany
Co do tego jak mnie widzisz
Możesz mieć, tylko możesz mieć
Na mój temat dobre zdanie
Nie mogę nic na to poradzić, ale
Jestem jakbym siedział na szpilkach
Nie mogę zawrócić

Skomplikowana dziewczyna
Proszę nie odpowiadaj mi "nie"
Jestem całkiem przyzwoitym facet
Ale mogę oszaleć

Niemądra dziewczyn (niemądra dziewczyna)
Jesteś moim cudem (moim cudem)
Jeśli tylko mogę cię mieć
Nie potrzebuję nic innego

#
##

angielskie tłumaczenie lyricstranslate.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...