Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

niedziela, 27 stycznia 2013

SHINee feat. Luna - Get down 201


SHINee feat. Luna - Get down
dosł. zniż się/zejdź na dół, ale tutaj zostawię w oryginale

Teraz get down, fantazja, w której się zanurzyłeś
Jest po prostu innym marzeniem
Weź pod uwagę wszystkich fanów i antyfanów
Jeden z was zblednie (zgadza się)
Nawet jeśli jakiś głupiec pojawi się w moje miejsce
Jako moja słaba imitacja
Nawet jeśli zamkniesz oczy
On i ja jesteśmy nieporównywalni
On jest podrzędny, co robisz?
Jego urok to nic specjalnego

Możesz myśleć o czymś innym
(Sprawie, że zatańczysz, rytm sprawi, że zatańczysz)
Ale przestań, bo jesteś moja
(On sprawi, że zatańczysz, sprawimy, że zatańczysz - get down)
Co jeszcze chcesz od nas zobaczyć?
(Sprawimy, że się nakręcisz)
Twoje doświadczenie nic nie ujawnia
(Sprawimy, że się nakręcisz)
Natychmiast ureguluj swoje konta albo zaufaj mi i odejdź (get down)
Oddziaływanie, które rozsiewałem w swoim czasie na scenie
Nie ma końca widoku mojej inspiracji
(Wyciągnę cię i uczynię swoją)

#Get down
(Jest ok i wszyscy będziecie się mogli zrelaksować)
Nanana nanana nanana
(Po prostu tam zostań, zostań tam)
Get down!
(Człowieku, pokażę ci co mam)
Get down nanana nanana nanana
(Po prostu tam zostań, zostań tam)
Get down!

Hej! Jestem tym świetnym kotem (Miau)
Sprawdź mnie kiedy to krytykuję
Sprawię, że odpadniesz
W zwolnionym tempie jak w Matrixie
Wszystkie moje panie dobrze wyglądają, śliczne twarze
Muszę się chwalić, włącz swoje uszy
Światła świata są skierowana na generację S
Przepraszam, trochę cię wyprzedzę
Spodziewaj się X, Y, żeby nie mogli za mną podążyć

Hej! Chcę coś ogniście nowego, chcę więcej
Jeśli tego pragniesz, zrób trochę hałasu, krzycz po więcej
Nigdy wcześniej nie widziałem tego dzieciaka uderzającego tak w prąd
Wszyscy dobrze się bawią
Łamie się jak trzy do czterech x2

#

Hej! Złam to jak obietnicę
(Sprawie, że zatańczysz, rytm sprawi, że zatańczysz)
Nie zbyt szybko
(On sprawi, że zatańczysz, sprawimy, że zatańczysz - get down)
Żebym mógł to odblokować (get down!)
Musisz tu przyjść (get down!)
Nie masz wyjścia, musisz tu przyjść
(Możesz ze mną zatańczyć?)
Hej! Już się zakochałaś
Nikt nie może mnie dotknąć
Musisz mnie przyjąć (get down)
Jesteś zmuszona mnie przyjąć (get down)
Nic nie możesz na to poradzić, musisz mnie przyjąć

Get down! Nanana nanana nanana
Get down!
Z gorączką, która mnie pobudza (get down)
Moje luksusy są rozsądne
Więc bądź zadowolona tylko patrząc
To wszystko czego potrzebujesz
(Nanana nanana nanana get down!)
Jesteś pijana jak trup na mojej uroczystości
Moment jest idealny, żeby cię minąć
Chwytaj chwilę, końcowa linia (get down)
Nie jest łatwa do osiągnięcia, nie jestem kimś, z kim można zadzierać
(Nanana nanana nanana get down!)
Och twoje fantazje? Możemy sprawić, że się ziszczą
Nie możesz zmierzyć mojej wartości get down!

Get down! Nanana nanana nanana
Get down!

angielskie tłumaczenie yeeun2grace.com



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...