Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

niedziela, 27 stycznia 2013

SHINee - SHINee girl 2009


SHINee - SHINee (lśniąca) girl (dziewczyna)

Co tam! Ta dziewczyna, ona jest tutaj!
Taka błyszcząco jasna
Chwyć szansę, poczekaj minutę
Widziałem ją, ona też mnie widziała
Możesz nie być w stanie zobaczyć moich małych oczu, ale pragnę cię
Zastanawiam się, czy jestem w twoich oczach
Nic nie możesz poradzić na swoją urodę,
Ale czy ja też muszę to znieść?

##Nasza dwójka w mojej wyobraźni lalala (szczęśliwy dzień)
Nasza dwójka miłość miłość miłość
Pragnę tego, roztopiłem się, zakochałem
SHINee girl
(Dziecinko dziecinko och! Moja dziewczyno)
Mam nadzieję na rozmowę rozmowę rozmowę (seksowna dziewczyna)
Och nigdy pa pa pa (moja ukochana dziewczyno)
Taka śliczna, podoba mi się to, weź to SHINee girl
(Dziecinko dziecinko dziecinko)

Zasiane, szalone, zakochany!
Roztopiło moje zamarznięte serce, to magia
Liczne dziewczyny, na które miałem oko
Mogą odejść odejść
Dla mnie jesteś na zawsze tylko ty

#

Pocałunek pocałunek pocałunek (dalej)
Miłość miłość miłość (dalej)
Pocałunek pocałunek pocałunek (dalej)
Gorąca x5

Popatrz tutaj, jesteś moim gwiezdnym światłem
(Och moja moja miłości)
Jesteś dla mnie moim jedynym sercem
Podejdę do ciebie i powiem
Dla mnie jesteś światłem słonecznym
(Och moja moja dziewczyno)
O jej daj mi odwagę
Liczę na to dla siebie i liczę na to dla ciebie
Dalej

Yeah yeah yeah (dziecinko)
Zupełnie zła dziewczyna (seksowna dziewczyna)
Razem chichoczemy, razem mamy nadzieję
(Dziecinko dziecinko dziecinko)
Yeah yeah yeah (dziecinko)
Znowu codziennie codziennie codziennie Boże, ona!
(Moja ukochana dziewczyna)
Pragnę tego, zakochałem się, roztopiłem SHINee girl
(Pragnę cię, potrzebuję cię, moja miłość jest prawdziwa)

#

angielskie tłumaczenie aheeyah.com



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...