Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

piątek, 11 stycznia 2013

Lee Seok Hoon - As a man, not a friend 2013


Lee Seok Hoon - Jako mężczyzna, nie przyjaciel

Hej, więc ostatnio ciągle migoczesz mi przed oczami
Co noc kręcę się i przewracam na łóżku
Ściskam tylko mój telefon i zasypiam z powodu myśli o tonie

Nawet nie wiem jak wiele lat minęło
Odkąd jesteśmy przyjaciółmi
Może dlatego było trudniej
Martwię się, że to może zabrzmieć jak żart
Dzisiaj znowu kręcę się koło ciebie

#Kocham cię
To jest moje serce
Nie mogę poradzić sobie z tymi emocjami, ponieważ nie mogę ci powiedzieć
A jak ty czujesz? Chociaż tak dużo mi brakuje
Jaki jestem nie jako przyjaciel ale jako mężczyzna?

Czasami, kiedy widzę jak płaczesz z powodu kogoś innego, naprawdę cię nienawidziłem
Pewnie dlatego niewypowiedziana miłość jest trudniejsza
Ponieważ samotnie cierpisz

#

To będzie takie trudne, że mogę umrzeć
To będzie tak bardzo boleć
Ale będę cię kochał

Znowu za tobą tęsknię
Całą noc
Wołam twoje imię, kiedy zasypiam

Mam tylko ciebie
To tylko ty
Nawet jeśli dadzą mi wszystko, nie zamieniłbym ciebie na to, ponieważ cię kocham
Jest w porządku jeśli będziesz późno, poczekam na ciebie
Ponieważ to najłatwiejsza rzecz na świecie
Z miłością, nie przyjaźnią

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...