Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

piątek, 11 stycznia 2013

ALi - Selfish 2013


ALi - Samolubne

Kiedy nawet nie znasz swojego własnego serca, nie ma szans na to, że ja będę je znać
Jak sposobem oczekujesz i mówisz mi, że powinnam je znać?
Czy spodziewasz się, że szczerze cię kocham?
Czy to dlatego mówisz mi jak się czujesz?
Przez sms'y, SNS*, Internet, wszystkie możliwe połączenia?

Trzymaliśmy się racę i razem spędziliśmy noc
Ale nie mogę stać się twoją kochanka
To samolubne

#Macham rękami pa pa
Nie czuję żadnego przywiązania, żegnaj
Już mi się to nie podoba, żegnaj
Już nie dbam o nasz związek, żegnaj
Zostaw mnie, pa pa
Odejdź z mojego życia
Związek w szarej strefie do mnie nie pasuje
Jesteś zbyt dobry/a dla mojego serca**

Im jestem starsza, tym samotniej się czuję
Moje puste serce jest szersze niż niebo
Jeśli ktoś mnie podrywa, szybko oddaje mu swoje serce
Rzucają mi ukradkowe spojrzenia i pytają się czy mam czas
Po filiżance kawy, naciskam kolejny guzik, kiedy trzymamy się za ręce

Powiedz mi, do kiedy masz zamiar udawać niewinną?
Z kim dokładnie mnie porównujesz?
To samolubne

#

Powiedz mi prawdę
Twoje serce
Powiedz mi co masz w sercu
Jest skierowany w moją stronę
Powiedz mi prawdę
Nie unikaj tego
Ponieważ moja miłość się ochładza

#

*social networking service - portale takie jak Facebook, Twitter, Google+, me2day, Cyworld
**nie jestem pewna, czy mówi tu o mężczyźnie, czy traktuje to jako słowa wypowiedziane do niej przez mężczyznę

angielskie tłumaczenie pop!gasa



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...