Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

piątek, 4 stycznia 2013

Jang Hyunseung, Jung Eunji, Kim Nam Joo - A year ago 2013


Chociaż piosenka jest śpiewana przez chłopaka i dwie dziewczyny to wszystkie końcówki osobowe są męskie, przepraszam, ale nie chce mi się sprawdzać kto co śpiewa

Hyunseung, Eunji, Kim Nam Joo - Rok temu

Wieje wiatr - to był taki długi rok
Nasze wspomnienia idą dalej jakby tylko przechodziły obok, jadąc na wietrze i odlatując

Wydaje się, że mogę chwycić dłońmi wspomnienia - niewyraźne wspomnienia
Przychodzą do mnie tej zimy i ciągle sprawiają, że o tobie myślę

#Piosenka, której razem słuchaliśmy
Film, który razem oglądaliśmy, ulice po których szliśmy razem
To było rok temu - tęskniłem za tymi chwilami już rok temu
W śnieżne dni jak ten, wyjmuję wspomnienia o tobie, które zapomniałem
Rok temu, już rok temu
Pamiętasz te chwile?

Jak zawsze zatrzymałem się w tym miejscu, w tym wspomnieniu
Pamiętam dni, kiedy byliśmy razem i znowu utknąłem w tych wspomnieniach

Dłonie, które były takie ciepłe, twój głos, który przytulnie mnie obejmował
Stałaś się zestawem wyblakłych zdjęć, ale znowu o tobie myślę

#

Czy ten cud sprzed roku znowu się pojawi?
Czy ten dzień znowu nadejdzie?
Jeśli ten dzień znowu nadejdzie

Chcę cię zatrzymać

#

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...