Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

wtorek, 1 stycznia 2013

Eru feat. HyunA - Don't hurt/get sick 2012


Eru feat. HyunA - Nie cierp

Nie mogę powiedzieć kocham cię
Nie mogę powiedzieć dbaj o siebie
Mówię w środku nie odchodź

Nie płacz tylko znowu jak idiotka
Zapomnij o takim jak ja facecie
Nie cierp, nie cierp, moja miłości

#Wydaje się, że to wszystko jest snem
Ale dlaczego nie mogę się obudzić
Nawet jeśli zamknę oczy
Nawet jeśli otworzę oczy
Mogę myśleć tylko o twojej twarzy
Żeby pogrzebać moje serce, które cię kocha
I nasze wspomnienia
Dlaczego kąt mojego serca tak bardzo boli
Zapomnij o takim facecie jak ja, który nie potrafił nawet powiedzieć dbaj o siebie
Nie cierp, nie cierp, moja miłości

Dzień, w którym odesłałem cię z wymuszonym uśmiechem
Dzień, w którym moje serce przestało oddychać
Nie cierp, nie cierp, moja miłości

#

Ty, która cierpisz od bolesnych słów
Dlaczego nie wiesz, że rozstanie jest dla mnie trudniejsze
Nawet nasze przeszłe wspomnienia nie są w stanie cię zatrzymać
Nie mogę nawet zapomnieć czułych wspomnieć

Nie mogę wyobrazić sobie ciebie beze mnie
Wiesz, że nie mogę żyć bez ciebie
Powinienem zachowywać się jak szaleniec? Żebyś mogła odejść
Powinienem przylgnąć do ciebie i płakać? Żebyś mogła się odwrócić

Żeby pogrzebać moje serce, które cię kocha
I nasze wspomnienia
Dlaczego kąt mojego serca tak bardzo boli
Zapomnij o takim facecie jak ja, który nie potrafił nawet powiedzieć dbaj o siebie
Nie cierp, nie cierp, moja miłości

angielskie tłumaczenie pop!gasa



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...