Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

poniedziałek, 31 grudnia 2012

2BiC - Did you forget 2012


2BiC - Czy zapomniałaś

Zapomniałaś o pijanym wyznaniu, które ode mnie usłyszałaś?
Czy zapomniałaś słowa, które kilka razy powtórzyłem?
Kiedy powiedziałaś, że mówiłaś to poważnie i że mnie kochałaś
Czy te słowa były wszystkie kłamstwem?

Czy zapomniałaś wszystkie dni, kiedy byliśmy zakochani?
Czy zapomniałaś wszystkie chwile, kiedy razem śmieliśmy się i płakaliśmy? Zapomniałaś?
Byliśmy zakochani, byliśmy tacy dobrzy
Ale czy naprawdę zupełnie mnie zapomniałaś?

Czy zapomniałaś jak nigdy nie chcieliśmy się w nocy rozdzielać?
Czy zapomniałaś jak nigdy nie chcieliśmy odłożyć słuchawki telefonu?
Nie mogę uwierzyć, że masz zamiar to zrobić, ale
Naprawdę masz zamiar mnie zostawić

Czy zapomniałaś wszystkie dni, kiedy byliśmy zakochani?
Czy zapomniałaś wszystkie chwile, kiedy razem śmieliśmy się i płakaliśmy? Zapomniałaś?
Byliśmy zakochani, byliśmy tacy dobrzy
Ale czy już zupełnie mnie zapomniałaś?

Nawet po roku, nawet po latach, nie mogę cię zapomnieć
Zapomniałaś?

Proszę wróć, wróć w moje ramiona, które cię kochały
Wróć do mnie, ponieważ nie mogę żyć bez ciebie
Tak bardzo za tobą tęsknię, myślę, że zwariuję
Proszę cię, proszę wróć do mnie

Zapomniałaś? Byliśmy zakochani, naprawdę byliśmy zakochani
Czy naprawdę zupełnie mnie zapomniałaś?

angielskie tłumaczenie pop!gasa



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...