Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

poniedziałek, 3 grudnia 2012

FT Island - Fallin' for you 2012


FT Island -Zakochując się w tobie 

W jednej chwili, cały ja
Byłem zafascynowany
Ten niewinny uśmiech 
Sprawia, że za tobą szaleje

Moje myśli nie mają pojęcia 
Co zrobić dla ciebie 
Nie mają pojęcia 

Ilekroć coś robię 
Twój głos zawsze 
W kółko się powtarza
Czy kiedykolwiek znów cię zobaczę? 
Spędzam większość czasu 
Myśląc o czymś takim

Ale kiedy widzę cię twarzą w twarz 
Staję się oniemiały 
Ponieważ kiedy widzę się z tobą w cztery oczy
Zapierasz mi dech

Jestem tak żenująco tchórzliwy, że 
Nienawidzę siebie kiedy jestem niezręczny
Chyba myślisz, że 
Jestem takim nieprzyjacielskim i dziwnym facetem 
Jak mogę posłusznie opowiedzieć ci to uczucie?

Zakochuję
Zakochuję się w tobie
Jestem uzależniony od ciebie 

Jeśli jesteś przy mnie 
Czuję, że mogę to udowodnić  

Nawet dla mnie 
Jest możliwe, żeby kochać i być przez kogoś kochanym 
Jest możliwe, żeby się uśmiechać 
Taki dobry jak twój 
Mogę umieścić uśmiech na mojej twarzy

angielskie tłumaczenie blueislandid

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...