Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

środa, 20 listopada 2013

100% V - Missing you 2013



100% V - Tęsknię za tobą

Dziecinko dziecinko dziecinko - dzisiaj wyjątkowo, bez żadnego powodu
Dziecinko dziecinko dziecinko - mój powrót do domu trwa tak długo
Dziecinko dziecinko dziecinko - ponieważ znowu za tobą tęsknię, jak głupiec
Dziecinko dziecinko dziecinko - dzisiaj znowu nie mogę iść do domu

Mogę prosić o filiżankę kawy? Nie chwileczkę, proszę poczekać
Proszę dać mi to, co macie
Dzisiaj jest mi wyjątkowo smutno

#Jeden drink, dwa drinki, trzy drinki, dzisiaj znowu się upijam
Jeden miesiąc, dwa miesiące, trzy miesiące, wciąż nie mogę cię zapomnieć

Wiatr dzisiaj jest wyjątkowo zimny, może to przez moje puste serce
Kiedy wyglądam przez okno autobusu, widzę ulicę, którą kiedyś razem chodziliśmy i jestem ciebie ciekawy
Dlaczego wtedy zachowałem się tak niedojrzale?
Dlaczego cię nie słuchałem?
Powinienem traktować cię odrobinę lepiej
Powinienem cię trochę cieplej obejmować

##Wracam do domu, ale nie mogę tam wrócić
Wracam do domu, ale nagle sobie o tobie przypomniałem
Wracam do domu, ale nie mogę uspokoić mojego serce, co zrobię?
Teraz nie mogę cię już nawet znowu zobaczyć

Nie wiem, dlaczego tylko ja cierpię
Naprawdę nie wiem, co teraz zrobię?

#

Dlaczego to zrobiłaś? Wiele razy zadaje sobie to pytanie
Ale jedyne słowo w moich ustach to przepraszam
Nie znałem miłości albo znałem tylko siebie
Chciałem jedynie żebyś zrozumiała zamiast miłości
Czy za bardzo się od siebie oddaliliśmy? Czy poznałaś już kogoś innego?
Mówię sobie, żeby wymazać cię z tym drinkiem
Ale staję się coraz bardziej pijany wspomnieniami
Upijam się

##

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...