Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

środa, 5 grudnia 2012

Clazziquai feat. Kim Jin Pyo - Can't go on my own 2012 (Can we get married OST)


Clazziquai feat. Kim Jin Pyo - Nie mogę iść na własną rękę

Kiedy otwieram swoje oczy z powodu leniwego światła słonecznego
Nie wiem, gdzie teraz mam iść
Moje dni są niezmienne i jestem taki sam
Czy to w porządku jeśli żyję?

#Ponieważ nie mogę iść na własną rękę
Jeśli zawsze przy mnie będziesz
Ponieważ nie mogę iść na własną rękę
Wszystko będzie w porządku - teraz przyjdź do mnie

Na początku, z jakiegoś powodu się denerwowałem
Ale teraz udaję, że nie wiem nawet kiedy wiem
Pewnie to o to chodzi w starzeniu się - na dzisiaj miałem wystarczająco
Tyle wystarczy, tyle jest właściwe
Moje daty ciągle się zmieniają, ale ja zawsze gram bezpiecznie
Ale pod pewnego momentu, moje serce ciągle jest zmartwione
Ciągle bije i teraz czuję jakby miało wybuchnął z powodu tego trzepoczącego uczucia

Ponieważ nie mogę iść na własną rękę
Jak osoba, która pierwszy raz w życiu jest zakochana
Jak dziecko, które nie może zasnąć dzień przed wycieczką
Ponieważ nie mogę iść na własną rękę
Jak matka, która zawsze martwi się o swoje dziecko
Jak szczeniak zostawiony sam w pustym domu

Nie zamykaj oczu
Jesteś w porządku taki jaki jesteś
Teraz bądź moim kochankiem
Bądź moim kochankiem, bądź moim kochankiem
Kimkolwiek jesteś, gdziekolwiek jesteś, cokolwiek robisz
Jest w porządku, bądź moim kochankiem
(Moje serce pędzi jakby miało wybuchnąć)

Nie mogę tak dalej jeśli to nie ty x2
Nie mogę tak dalej bez ciebie

Ludzie za oknem nie mają ze mną nic wspólnego
Wszyscy gdzieś się spieszą
Czasami próbuję odejść bez znaczenia
Ale nie, ponieważ nie ma cię przy mnie

#

x2
Ponieważ nie mogę iść na własną rękę
Jak ktoś pierwszy raz zakochany
Jak dziecko, które nie może spać
Jak matka, jak szczeniak

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...