Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

czwartek, 6 grudnia 2012

Take One (No Min Woo, Park Ki Wong) - Touch 2012 (Full House take 2 OST)


Take One - Dotyk

Hej słodka dziewczyno! Wiesz?
Kiedy patrzysz mi w oczy, nie mogę oddychać
Bo jesteś taka gorąca! Bo jesteś taka piękna!
Jesteś moim uzależnieniem dziewczyno

Kiedy widzę Twoje oczy, nie mogę zasnąć dzisiaj wieczorem
Kiedy czuję twój oddech, to jest elektryzujące

Głęboko się w tobie zakochałem
Miękko na mnie spójrz
Chcę mieć całą
Jesteś taką słodką dziewczyną

#Nie przestanę - całą noc, chcę spać w twoich ramionach
Szepcz mi do ucha swoimi wilgotnymi ustami, chcę cię przytulić

##Możesz dotykać (przyjdź do mnie)
Bądź moją dziewczyną! (pragnę tylko ciebie)
Możesz wzlecieć (przyjdź do mnie)
Pozwól mi kochać! Daj wszystko

Możesz dotykać (przyjdź do mnie)
Bądź moją dziewczyną! (pragnę tylko ciebie)
Możesz wzlecieć (przyjdź do mnie)
Pozwól mi kochać! Kochać dzisiaj wieczorem!

###Sprawiasz, że jestem świetny
Sprawiasz, że się rozgrzewam
Pragnę cię dzisiaj dziecinko!

Sprawiasz, że jestem świetny
Sprawiasz, że się rozgrzewam
Pragnę cię
Możesz dotykać!

Od A do Z, od stóp do głów jesteś taka wow
Rub dub rub dub, wstrząsasz moim sercem
Chwyć moją dłoń, która jest do ciebie wyciągnięta

Twoje gorące oczy
Roztapiają mnie
Twoje słodkie szepty
Jesteś taką słodką dziewczyną

#
##
###
##
###

Gotowy do miłości, wabię twoje serce, moje serce jest jak ogień
Mówię, że tak bardzo cię kocham
Chcesz do mnie przyjść! Chcesz przyjść, żeby czuć!
Jeden, dwa, trzy, kochajmy, spalamy tą noc
Chwyć moją dłoń, która jest do ciebie wyciągnięta
Możesz dotykać! Możesz dotykać

angielskie tłumaczenie pop!gasa




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...