Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

poniedziałek, 19 listopada 2012

Zia feat. Park Kyung - Tears are falling 2012


Zia feat. Park Kyung - Płyną łzy

Więc z łatwością (cały dzień), łzy (bez końca), nie wiedząc kiedy przestać, ciągle płyną
Chyba zapomniałam jak się przestaje płakać
Wiesz (szczerze) czasami (bez niczyjej wiedzy) mogę cię gdzieś zabrać i patrzeć na ciebie?
Jestem tylko człowiekiem, więc to nie ma sensu, że cię od razu całkowicie zapomnę

#Głupi, dlaczego nie wiesz? Staję się przy tobie mniejsza
Kocham cię, ale codziennie to w sobie duszę
Naprawdę tego  nienawidzę, nienawidzę być taka
Ale dlaczego jestem taka głupia?

##Kocham cię, więc płyną łzy
Po prostu nie przestają
Dlaczego nie przestają?

To dlatego, że za bardzo cię przyciągałam? Albo  może cię odepchnęłam?
Ponieważ przez noc zmieniłam zdanie?
Ponieważ nawet nie znam powodu
Nie ma odpowiedzi, która od razu wypłynie

Moi przyjaciele mówią mi, że ostatnio schudłam
Ale to wnętrze mojej głowy wygląda grubo
Tak, wewnątrz jestem ciągle przez ciebie pełna
Ale udaję, że mam się dobrze i oszukuję siebie

Dziewczyno, gdzie jesteś, to boli i tęsknię za tobą
Mocno zamykam oczy, ale nie mogę spać, kiedy cię rysuję
Powiedziałem ci, nasz związek jest jak kompas, jesteś moją igłą
Jeśli się złamiesz, ja też się złamię

Ciągle tu jestem
Chroniąc tamte uczucia
Więc udawaj, że zostałaś pokonana i daj mi jeszcze jedną szansę
Jeszcze jedną szansę

#
##

Za każdym razem, kiedy na ulicy nagle widzę kogoś, kto wygląda tak jak ty
Znowu wypełniasz moje oczy
Szlocham i płaczę, kiedy sam cię szukam

Staję się przy tobie mniejsza
Kocham cię, ale codziennie to w sobie duszę
Naprawdę tego nienawidzę, nienawidzę być taka
Ale dlaczego jestem taka głupia?

##

angielskie tłumaczenie pop!gasa




1 komentarz:

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...