Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

poniedziałek, 19 listopada 2012

Kim Sungkyu - 41 days/41st 2012


Kim Sungkyu - 41 dni/Czterdziesty pierwszy

Włączają się światła
I okna otwiera się tylko po to by znowu się zamknąć
Wyłączają się światła i
Moje ramiona unoszą się i opadają i znowu się zatrzymują
Wyłącza się muzyka

#Wszystko co ci dałem, nie było dla ciebie
To było dlatego, żebym to stało się dla mnie niczym
Wszystko co było do ciebie skierowane, to nie była miłość
Było tylko tak, że chciałem wierzyć, że to miłość
Że jesteśmy osiągalni

To światło, które było jasne i błyszczące
Ciemna ścieżka przede mną
Chciałem, żebyś to była ty
Ale to jest już serce wewnątrz ciemnego cienia
Z którego nikt nie może uciec

#

Nie możesz wziąć mojego serca
Jak się teraz czujesz
Nie możesz wziąć mojego serca
Jak się teraz czujesz
Nie możesz wziąć mojego serca
Nie możesz wziąć mojego serca
Jak się teraz czujesz
Nie możesz wziąć mojego serca
Jak się teraz czujesz
Nie możesz wziąć mojego serca
Nie możesz wziąć mojego serca

#

Że będziemy na zawsze ze sobą połączeni
Jednak/natomiast nasze serca mówią, że jesteśmy swoimi ostatnimi
Że zawsze będziemy razem
Nigdy nie będzie tak samo
Obietnice i przysięgi, które wyszeptaliśmy
Stają się większe i gasną
Jak się teraz czujesz
Ale wciąż jesteśmy ostatni
Od teraz będziemy wieczni
Jak się teraz czujesz

angielskie tłumaczenie hyejin @ infinite updates


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...